2007年10月24日 星期三

仔仔比我&EE玩~~~

首先多謝EE送左對好好笑嘅襪仔比仔仔豬~~~



你睇阿仔收到時笑得幾開心~~~



不過之後就比我地當玩具咁玩喇~~~



戴左呢4隻野係仔仔個頭度影相~~~!! 大家睇唔睇到係乜動物呀???  其實係乜黎嘅呢???



咪就係EE最愛嘅海狗仔扮動物嘅衫囉~~~ 哈哈~~



21 則留言:

  1. 頂帽好得意~哈哈小象BB

    回覆刪除
  2. hello仔仔豬好得意 好夠份量

    回覆刪除
  3. 用動物衫當帽.........好型呀!!!!

    回覆刪除
  4. 有禮物收, 好野~

    回覆刪除
  5. D帽仔超CUTIE!!!請問向邊度有得賣?我都想買番SET俾屋企三隻小豬呀!

    回覆刪除
  6. 喂,sunday 應該無問題呀 ~~~

    回覆刪除
  7. 對襪仔好得意呀, 比你個4頂帽笑鬼死我啦

    回覆刪除
  8. 對國皇&皇后襪仔好Q呀! 我仲以為果4頂真係帽黎既添!

    回覆刪除
  9. d動物衫仔好得意呀,係邊度買架?

    回覆刪除
  10. 原來係 33, 我都以為係帽黎0架~~~

    回覆刪除
  11. 咁都得  不過又幾得意喎

    回覆刪除
  12. 唔知果幾頂帽係邊樹買的呢???好可愛呀!!!!!

    回覆刪除
  13. 對襪仔好搞笑啊!!

    回覆刪除
  14. 對襪仔好攪笑,好得意!!

    回覆刪除
  15. 對襪仔真係好cute呀!仔仔豬見到姨姨好開心呢,姨姨一定好錫佢。

    回覆刪除
  16. 好得意呀~~ 男朋友仔, 真係好期待同你見面呀

    回覆刪除
  17. 戴喺仔仔豬身上好得意呢!

    回覆刪除
  18. 仲以為係帽添..!你呢個媽咪咁玩個仔,到佢大咗玩番你轉頭就屎啦你~

    回覆刪除