2007年10月7日 星期日

光頭仔

有人問仔仔點解突然間變左光頭仔??? 係咪同佢剃左頭??? 哈哈~~~ 當然唔係啦~~~

9月尾嘅仔仔豬好似仲係好多頭髮~~~

近d睇真d~~~ 個頭頂一塊塊咁喎

再睇真d~~~ ~~~ 其實係好多頭泥呢~~~ ~~~ 係8月尾開始生嘅~~~ 醫生話可以用橄欖油潤下佢, 慢慢就會甩咖喇~~~

10月3日最後同頭泥一齊影嘅相~~~

10月4日, 我地就byebye頭泥喇~~~ 因為姑婆發現可以輕輕整走晒佢地喇~~~

於是, 仔仔豬就變左頭頂光禿禿喇~~~ ~~~

仔仔話: "我係咪好醜怪呀?? "

mami話:"唔係呀~~~ 笑下啦"



仔仔話:"其實都有d毛毛生緊出黎咖喇~~~~唔算係光頭仔咖, 睇下~~~~~"

哈哈~~~ 好啦~~~ 唔話你啦~~~~




21 則留言:

  1. haha都好可愛呀~ 依張相好靚呀 同爸爸著得一樣既 嘻~

    回覆刪除
  2. 唔怕啦,甩左頭泥,仔仔豬再生既頭髮就會靚靚喇。

    回覆刪除
  3. 布小姐 Yangi Po2007年10月7日 下午6:41

    我欣欣都有好多頭泥架,試過買mustela都唔得,買瑞士寶寶shampoo就洗甩晒喇

    回覆刪除
  4. Cary, 點解會有頭泥既? 囝囝件格仔吊帶褲好靚啊.....

    回覆刪除
  5. 真係有幾多頭泥喎...不過唔緊要啦...遲d生番d靚靚的頭髮出黎...就會靚仔番晒,唔使做光頭仔架啦!!

    回覆刪除
  6. 呢啲無晒就好啦........光頭有咩所謂呢

    回覆刪除
  7.  d 頭泥一次過咁甩好厲害啊!!!!! 我囝囝之前又係好勁呀d 頭泥,試過用BB 油幫佢塗,無咩用,d 頭泥黏得好實,有d 甩左又生返d 乾的頭皮出來。d 油搞到我阿仔兩邊d 頭髮 (無頭泥部分) 係咁甩,奶奶都話唔好再搞,所以塗左一次就無再塗。 最後睇醫生,個醫生話都幾嚴重,最後開左d 藥性洗頭水。d 頭泥慢慢溶慢慢甩 (無你bb 一次過甩咁震憾),兩個星期先無哂...

    回覆刪除
  8. 係呢,點解會有頭泥,係咪每個BB都有架?

    回覆刪除
  9. haha...好型呀 ...2父子一齊著背心 !!

    回覆刪除
  10. 而家玨霖仔同明德仔一樣啦. 大家都係無乜頭髮

    回覆刪除
  11. 嘩~話咁快就3個月大喇..時間過得真係快呀 keeee.霖霖同嗲d件衫一樣嫁,好得意呀!

    回覆刪除
  12. 3個月啦....時間真係過得好快啦........嘩...囝囝O既頭泥真係好勁呀.... 你有冇試過用BB油潤下,再加上用密梳反方面梳,就好輕易整走頭泥... 我囡囡O個時都係咁,連續一個月,之後就冇啦..

    回覆刪除
  13. 嘩!! d 頭泥真係好嚴重喎  我妹妹都有少少, 不過工人用佢既方法, 只係用 johnson 既 baby oil, 好快妹妹就冇哂喇

    回覆刪除
  14. 頭泥3個月大後會甩得7788, 其實而家可以順便一次剃埋d毛仔佢, 等d頭髮一次過生出來, 如果sheena果時有咁做, 我就唔洗等佢一歲時先幫佢剃, 仲心痛 !!!

    回覆刪除
  15. 嘩, 囝囝豬同威威父子裝上陣喎~~~

    回覆刪除
  16. 小瑜喺大約兩個月時都有少少但唔係好嚴重,但過咗兩星期就自動無哂Lu~

    回覆刪除
  17. 請問咩叫"頭泥"呀 ? 係咪之後先有架 ? 咁小叮叮而嫁冇之後會唔會生架 ? 我唔識呀, 唔該你又解答吓呢個蠢媽媽啦

    回覆刪除
  18. 哦....原來係頭泥黎嘅....真係幾多喎! 行行都有少少,但0係正個腦"筍"位度,我唔敢攪呀!

    回覆刪除
  19. 嘩!真係好多頭泥喎。好鐘意仔仔同威威爸爸件父子裝呢!

    回覆刪除
  20. 我個b又係好多頭泥呀~~~~~~

    回覆刪除
  21. 好得意,原來bb會有Do禁嘅生理過程的,真係唔講唔知。

    回覆刪除