2007年10月19日 星期五

有水泡嘅烏龜仔

放仔仔豬係我個餵奶枕上面爬係度, 佢就變左有水泡嘅烏龜仔喇~~ 哈哈~~~



唔會頂住個肚腩仔~~~



再放d玩具係佢前面, 佢就會睇得好開心喇~~



ps: 今日仔仔喊左好耐, 抱又喊, 揹又喊, 放低又喊, 點都喊 , 又瞓唔到晏覺??? 應該又健健康康, 無唔舒服!!! 結果淨係食住mama milk先肯收聲~~~ 唔通又係一個猛長期??? dadi又返左工, 攰c我~~~


14 則留言:

  1. 仔仔豬個樂園愈來愈多野"反"
    小吉今個星期返黎屋企都扭計多左, 由其是飲奶奶時, 飲飲下都會喊......... 氹一輪先繼續, 真係唔知發生咩"樹"

    回覆刪除
  2. 欣欣呢排飲奶都係好似小吉咁呀,唔通依家BB的厭奶期提早開始????

    回覆刪除
  3. 你個 Combi 玩具超可愛呀!!! 仔仔轉眼又大了好多啦

    回覆刪除
  4. 頭先我都試咗呢個方法比尤尤爬係度玩,不過係用咗個頸枕,佢玩得好開心呀!

    回覆刪除
  5. 蝦仔都係咁呀~~ 有時連手指, 奶咀都唔要

    回覆刪除
  6. 咦..我個女又係咁喎..不過佢唔係食媽媽奶架喎

    回覆刪除
  7. 阿仔近排扭計, 瞓晏覺要一路抱住, 放落床就cry 抱住瞓成2-3個鐘, 我成身散晒

    回覆刪除
  8. 我係bebesoky 呀.. 個餵奶枕真係好似個水泡咁..好得意呀..

    回覆刪除
  9. 我係第1次黎妳個blog ga!!!妳個bb好靚仔ar!!!

    回覆刪除
  10. 烏龜仔個地盤好舒服喎~~!

    回覆刪除
  11. 我都有個同你一樣的餵奶枕,不過用佐好短時間就無用喇,原來可以咁樣俾bb玩,等我又試下先.仲有,我搵到張膠地墊喇,我地揀佐Thomas,都好靓,遲小小set好個地盆俾Tama仔玩下先得.

    回覆刪除
  12. 呢個方法真係好喎! bb又舒服,又可以玩...

    回覆刪除