2007年10月30日 星期二

爺爺嫲嫲屋企

成個10月不斷咁帶仔仔周圍去, 去得最多嘅就係爺爺嫲嫲屋企喇~~~ 


睇番係爺爺嫲嫲屋企嘅相, 發現仔仔成日都睇野睇到眼定定!!! 哈哈!!!


3/10爺爺抱住眼定定!!!



9/10坐係度又眼定定!!!



28/10 食住手指都係眼定定!!!



到底睇乜咁吸引呢??


燈登燈凳...... 就係金魚缸同埋電視機喇~~~



不過我唔多鐘意佢睇電視咖~~~


有時, 我會播baby einstein嘅dvd比佢睇, 係baby kingdom訂嘅美國版, $220 23隻dvd!!! 真係超抵~~~ 係玩具反斗城要百幾蚊隻呢~~~  


仔仔暫時最鐘意world animal~~~ 個個bb都有唔同喜好呢!! gloria姐姐就鐘意old macdonald~~~ 哈哈~~~ 所以各位mami有時間就陪bb逐隻play下, 睇下佢地至愛邊隻!!! 有時要佢自己定一陣時就靠晒嗰隻dvd喇~~~ 


而家仲可以比auntie fennie送比仔仔嘅play along同sing along佢睇添~~~ 多謝晒呀~~~ fenfen~~~


最後post呢張仔仔比mami食得好happy嘅相~~~ 哈哈~~~



PS: baby einstein我係baby kingdom訂嘅~~~ 之前個forum搵唔番喇!! 不過見到另一個係$240/24隻~~~ 仲好啦~~~


個link係http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1128502&extra=page%3D1!!!


或者email szeszes@hotmail.com啦~~~


你話cary介紹啦~~~睇下我有無佣金分~~~ 哈哈~~


12 則留言:

  1. 哈哈,你地嗰個TV金魚缸好正呢!唔會睇壞眼仔。

    回覆刪除
  2. 媽媽好肉緊喎!不過我都係咁!

    回覆刪除
  3. 睇真啲, 原來bb有17磅幾唔係浪得虛明喎...真係肥嘟嘟架

    回覆刪除
  4. 你同珏霖都好肉緊啊......不過我以前都好鍾意甘樣對我2位公子ga.....
    唔好甘客氣啦, 希望珏霖鍾意睇啦......不過太d佢可能都會同dadi一樣甘鍾意果d模型ga lak.....

    回覆刪除
  5. 珏霖的"米芝連"好正呀~~個樣好似爸爸呀, 男仔唔通真係唔同的, 我個女8個月都未有17磅幾呀...

    回覆刪除
  6. 我仲肉緊啊....成個口咬落去!

    回覆刪除
  7. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年10月30日 下午1:17

    I love the last picture... he was so happy being held so close to you!

    回覆刪除
  8. 我亞女又係好鍾意睇電視, 特別係新聞報告; 因為有大頭姐姐哥哥 (好似同佢傾計咁 )
    等我都買番set比亞女先

    回覆刪除
  9. 珏霖仔d衫仔越黎越細件了,我都比阿仔睇緊noddy,都唔錯又多歌仔喎

    回覆刪除
  10. 我阿仔去到公公度都成日睇金魚咖. 佢對眼真係會跟住D金魚游來游去

    回覆刪除
  11. 都啱嘅,睇得太多電視始終對眼仔不大好,間唔中睇吓等佢定落嚟,so...你可以做吓其他嘢。

    回覆刪除
  12. 哈哈!我搵到啦!thx !!

    回覆刪除