2007年10月30日 星期二

塞塞地*.*

奶媽個左邊奶樽塞塞地呀~~~ 救命呀~~~


不過好彩無發燒, 即係無發炎!!! 少少塞左好平常, 唔洗擔心!! 可能因為呢排d奶奶又傑左, 脂肪多左...... 不過好鬼唔舒服呢, 又硬又痛!!! 上網search仲見到有d人要做手術放膿.... 嚇c人.....


今朝打左母乳熱線, 個姑娘教我餵奶之前熱孚, 餵完之後就用椰菜冷孚!!! 椰菜~~~ 咁攪笑嘅~~~ 佢話係呀!!! 好有用咖!!!


跟住問番仔仔d資料, 出世3.34lb, 3個半月幾磅呀??? 17磅~~ 吓~~ 真咖? 咁咪好重??? 個姑娘即刻問我~~~ 哈哈~~~


我問番佢到底有無超重呢?? 姑娘話無, 排90囉~~~ 咁你都好夠奶比佢食喎~~~ 好好呀~~~


而問仔仔d大大點, 我話大約隔日先有, 而且好流質!!! 姑娘話ok咖, 而且可以隔3,4日都得咖!! 即係唔太多前奶, 又係good喎~~~


總之而家我要快d去買個椰菜雪凍先~~~ 然後今日餵多d仔仔, 贈飲多幾次先, 希望快d通番啦~~~


ps: 今晚好番好多喇~~~ 唔知道係個椰菜得, 定係仔仔努力啜+我努力按work呢??? 不過都未通番晒!!! 好左7成啦~~~ 希望聽朝起身都ok啦~~~  愈來愈好~~~ 舒服舒服~~~ 好番好番~~~


21 則留言:

  1. 兒科醫生話便便係重質唔重量, 3-4日1次都無問題喎~~~

    回覆刪除
  2. 我睇過報紙都有講用凍椰菜孚係有幫助架, 不過我就未試過.........

    回覆刪除
  3. o個時個e生都有教我凍敷,目的係等佢唔好再做奶住.等你清哂之前o個d先咁話喎, 不過真係好痛好痛, 好在你無發燒. 唯有喂多d啦

    回覆刪除
  4. http://hk.myblog.yahoo.com/bfhrdept2/article?mid=3022&new=1
    Gathering 報名

    回覆刪除
  5. 食人奶都可以咁重, 你餵得好好喎

    回覆刪除
  6. 做媽媽真係偉大呢....之前都聽人講過餵媽媽奶,係好辛苦的一件事,不過可以餵到,我相信絕對係好事呢...因為有d媽媽想餵都餵唔到/冇得餵! 加油呀,支持你啦!!

    回覆刪除
  7. cary, 希望你個奶樽通返啦, 谷住谷全D奶奶真係好痛

    回覆刪除
  8. 你可以堅持餵人奶咁耐仲要湊到仔仔咁健康,真係好叻呀!

    回覆刪除
  9. 做下少少按摩也會好少少

    回覆刪除
  10. Cary, 你就好la, 我上禮拜個無左邊奶樽無la la都塞左, 好鬼痛,仲發埋燒 !  就即刻搵阿仔幫手食番通佢 !

    回覆刪除
  11. 我之前都試過,真係要好大力咁推就ok架啦,仲有阿,我個陪月教落,可以用奶樽裝熱水來敷,敷完先推,咁就可以推得快d同無咁痛!

    回覆刪除
  12. 我果次谷到發高燒呀.....唉!! 我都知真係好痛呀!! 比心機呀~~^^

    回覆刪除
  13. 我個時好快就放棄左
    媽媽加油 努力   你好叻

    回覆刪除
  14. 秋季大贈飲?
    我就成日供應緊張,日日都係限量版......

    回覆刪除
  15. CARY, 叻叻!! 要繼續努力呀!! 如果仔仔肯啜就比佢食多D...會舒服D! 同埋有沖涼按摩多D... 如果有硬夾忍痛都要按鬆佢...唔好比奶樽塞呀!! 我之前就係要放膿, 痛都算...就慘亞囡食小邊呀!

    回覆刪除
  16. 你好叻呀, 餵到咁耐
    我上次谷到發燒, 食左d必理痛好少少, 如果你真係太痛可以試下, 加油!

    回覆刪除
  17. Cary 你真係好偉大可以堅待咁耐.....努力,加油.....proud of u....

    回覆刪除