2007年10月9日 星期二

B頭8歲生日

尋日10月8日係B頭8歲生日~~~

由佢bb2個月大開始就同我一齊~~~

2002年3歲~~~~

2003年4歲~~~

2004年5歲~~~

2005年6歲~~~

2006年7歲~~~

2007年8歲喇~~~

佢第一次唔係我身邊過生日, 而且我亦都抽唔到身過海去探佢呢~~~ 呢兩個星期都只得我揍仔仔, 姑婆同奶奶都唔得閒~~~

由dadi威威過左去師傅度探左佢一陣, 送左包骨骨餅比佢做生日禮物!!!

雖然b頭唔係我身邊, 但係我都feel到佢係好開心咁過係師傅度嘅每一日~~~ 有好多街去, 有好多狗仔一齊!!

雖然b頭咁大個仔都未試過咁污糟, 不過日日去街行係咁咖喇~~~ 比心機學好d做隻乖乖狗!!! 

希望第日我同威威同仔仔可以一齊成日行街街~~~ 而且點比任何人同你玩都唔再擔心你會咬人就好喇~~~

師傅佢地成日用盡方法同b頭唔同嘅接觸, 就算突然係後面拍下b頭, 佢都無意圖咬人, 係咪只要唔好成日覺得佢會咬人就得呢???  

而對其他狗亦都ok晒喇~~~ 佢唔會再係唔係都撲其他狗!!! 而且一叫佢停佢就會停~~~~ 易control左好多!!

希望快d食晒d藥覆診, 而隻眼已經好番晒就好喇~~~ 9月12日開始去training, 已經就快一個月喇~~


17 則留言:

  1. B頭生日快樂呀

    回覆刪除
  2. B頭生日快樂啊~~~~快D TRAIN完翻去媽媽身邊呀~~~ 好LIKE B頭呢張相,好CUTE~  

    回覆刪除
  3. 佢2個月個陣,好似公仔呀...好q呀

    回覆刪除
  4. B頭又大一歲佢識諗架啦..!!! 祝B頭生日快樂

    回覆刪除
  5. 首先祝B頭生日快樂,最緊要身體健康,乖乖唔好要主人擔心就得啦!!! 另外......你話欣欣點解用枕頭......因為佢成日訓埋左手邊,攪到左邊頭扁哂好肉酸呀,咁於是我用枕頭,再用毛巾頂係左邊枕頭底,等佢個頭多D訓番右手邊,希望頭形平衡番啦!!!  

    回覆刪除
  6. Happy Birthday to B頭 ~~~

    回覆刪除
  7. When will he back to your home??

    回覆刪除
  8. B頭~~生日快樂呀!!

    回覆刪除
  9. B頭生日快樂....嘩!..8 年啦.....

    回覆刪除
  10. B頭,生日快樂,希望你早日康復同早日可以返屋企啦!

    回覆刪除
  11. B頭,生日快樂, 快 d 學成返屋企啦~~~
    Yahoo Blog 的版面改動了, 改變得很差很差, 強烈要求回復原有之版面, 請大家一人一回應到 yahoo blog 小編輯  去。

    回覆刪除
  12. cary,我同我家丁丁祝b頭生日快樂。丁丁今年剛1歲咋!
     

    回覆刪除
  13. B頭好可愛~
    我以前(中學年代)養過一隻西施叫Cookie,也是由2個月開始養,佢好可愛,大家都好鍚佢,但是不知什原因,Cookie好唔鐘意我個Bun Bun (我覺得Bun Bun可能待我們不在家時蝦Cookie)...Cookie一見到Bun Bun 便會追她咬,有一次咬到好傷要睇醫生,醫生還報警,Cookie要坐監2星期..
    之後我們便要鎖住Cookie,或叫Bun Bun 入房才可放Cookie出來....
    幾年後一天,被鎖住的Cookie,竟然大力弄斷了狗繩,好像發了瘋般追Bun Bun 咬,連最疼牠的妹妹也制止唔到Cookie,Cookie還咬了妹妹一口...最後我Bun Bun被牠咬得很傷....還嚇得大哭來...
    次媽媽好嬲......最後Cookie給漁農處的人捉了.....此後再也沒有見過Cookie了....我們幾姊弟哭了很久很久~很懷念Cookie呢~
    如果那時知道可以有師傅教乖Cookie,現在的Cookie都有十多歲了~
    cary努力呀!

    回覆刪除
  14. Happy 8th Bithday to B頭   May good health & happiness be with B頭 always!
    Wishing B頭 all the very best in training, will be a good darling, so he can go home to mummy daddy & little brother very soon , so a happy family all together, always!
    PS:  the new yahoo blog layout is awful, took so long to figure out how to get in blogs now ... such a silly time-wasting upgrade!

    回覆刪除
  15. WA! B Tau Happy Birthday wor! And it's a REAL birthday since you finally become a DOG la! congratulations! keep up the good discipline la! MuiMui add oil to be his leader la!

    回覆刪除
  16. b頭happy birthday!!!

    回覆刪除