2007年10月4日 星期四

睇完獸醫喇

今晚同b頭睇完獸醫喇!!!

個傷口好番好多喇~~ 應該唔洗做佢上次講嗰個補番個傷口嘅手術!!!

不過雙眼都有少少白色膜, 懷疑係青光眼, 要等個傷口好番晒先再check!!!

anyways, 都放心好多喇~~~

希望b頭繼續好開心好健康好平安咁係師傅度休養番好!!! 快d好番晒啦~~~

都好多謝師傅日日早午晚餵b頭食藥同埋滴眼藥水, 如果b頭係跟住我, 我又要揍住仔仔, 都未必可以咁全面照顧b頭, 等佢好得咁快!!!!

不過b頭真係行街行到變左污糟狗喇~~~ 已經請師傅同佢冲下涼, 等佢乾淨d舒服d!!!

今日係獸醫度有好多其他狗, b頭都無撲同吠!!! 真係好大進步呢~~~

加油呀~~~ b頭!!! 要做隻乖乖狗~~~

星期一係b頭8歲嘅生日喇~~~ 係佢第一次唔係我身邊嘅生日呢...... 唔知道我嗰日有無時間去探佢呢!!!

ps: 今晚唔該晒老爺奶奶睇住仔仔豬呀~~~ 不過個衰豬都係有d扭計, 辛苦晒喇~~~

唔知道仔仔係咪已經識得認人呢??? 有時dadi抱其他人抱都會狂喊, 尤其是扭眼瞓嗰陣!!!  

仔呀仔~~~ 咁唔得咖~~~ mami會手軟兼好攰咖!!! 要乖乖地人人都跟呢~~~ mami成日都會係你身邊咖~~~ 放心啦~~~


12 則留言:

  1. b頭冇事就好啦

    回覆刪除
  2. 好彩B頭冇事咋

    回覆刪除
  3. 冇事就好啦...放心晒

    回覆刪除
  4. B頭冇事就好喇! 你餵媽媽奶,呀仔係痴身D傢喇~

    回覆刪除
  5. bb 呢個時候係開始認人啦...  我囝囝都係,平時咩人抱都得,但心情唔好時,只係俾我、我老公同奶奶抱!

    回覆刪除
  6. b頭無事就好喇. 祝佢8 歲生日快快樂樂. 我都覺得BB扭眼瞓就要媽咪抱抱,Daddy係愛嚟玩架,不過真係抱到條腰,2隻手指公對落小小個位好痛喇.

    回覆刪除
  7. B頭無事就安樂晒啦! o禁你可以好好o禁休息吓喇!

    回覆刪除
  8. b頭, 加油呀~~~ 囝囝豬認人, 你有難喇~~~~

    回覆刪除
  9. 餵mama奶係痴身d,另外你可唔可以同仔仔豬(瞓覺覺時)一齊瞓(你也扮瞓),當瞓著左跟住先至行開,仔仔豬就會安心d架啦

    回覆刪除
  10. B B 聽 日 三 個 月 大 呢  

    回覆刪除
  11. cary:我都有張同你一模一樣的highchair,我要求救阿,尋晚藍藍豬訓係highchair到,成大半個身"倩"左出來,好采及時發現,否則大件事...我想綁番條安全扣,但當初拆左出來,衣家想博返但唔識博阿,c肥佬又掉左說明書,你可唔可以影番張你的highchair有埋安全繩扣住的相給我看阿?thanks a lot

    回覆刪除
  12. cary:我老公揾到說明書啦,你唔洗影俾我啦,謝謝你~~

    回覆刪除