2007年10月16日 星期二

用乜揹帶好??

我呢個全職mami唔鐘意煮飯食, 又唔想日日自己同仔仔豬兩個係屋企單對單d時間過得好慢, 所以, 一開始自己揹到仔仔出街之後, 就成日揹住阿仔周圍去喇~~~



而阿仔又好鐘意比我揹住喎~~~ 多數出街睇一陣野就會瞓著左, 去到d 食野嘅地方, 就連埋條揹帶放低佢自己瞓得好嘆喇~~~



跟住呢幾日發現佢係屋企扭眼瞓時, 抱住佢都唔lumlum繼續喊, 以為佢扭出街, 原來佢扭我揹佢呢!!! 揹佢一陣又會瞓左!!! 其實都好過抱佢瞓嘅, 對手無咁攰, 不過就發覺條揹帶係用我兩個膊頭去擔起仔仔嘅重量, 而仔仔又起碼有15磅喇~~ (我估), 所以揹得多個膊頭好攰~~~


而ada就因為好瘦, 試過好多揹帶先至買左呢款:


http://www.babybjorn.com/Eng/produkter/Mobility/BABYBJORN-Baby-Carrier-Active/


有塊野係後腰托住, 上次係佢屋企試過用黎揹仔仔, 又好似真係好舒服咁喎~~~ 所以攪到我心思思, 好想去買過一條舒服d嘅揹帶!!! baby bjorn係外國好出名, hk就得mothercare有得賣!!! 佢呢款最貴, 9百幾蚊!!! 又好似有d肉痛咁...... 成日心郁郁...又未決定到... 


跟住又仲有款sling(ada借比我, thanks), 好似印尼嗰d咁, 好多餵mama milk嘅mami都話好正, 又可以係街都餵得milk milk, 可以遮住, 又可以揹仔揹到幾歲都得!!! 不過個個都話要用一排先可以得心應手, 我今日試都好雞手鴨腳, 係咪阿仔長得濟呢??? 會唔會用sling都可以帶到仔仔好舒服咁去街街呢??



係mami咁煩惱嘅時候, 仔仔就係佢個地盤自己玩得好happy~~~



哈哈~~~ 做bb真係好~~~



20 則留言:

  1. HAHA你好SEXY呀~~

    回覆刪除
  2. 呢幾張相, 仔仔個樣又好似唔同咗lak.....

    回覆刪除
  3. http://hk.myblog.yahoo.com/bfhrdept2/article?mid=2383&new=1

    回覆刪除
  4. 我都有條sling,但用左幾次就放埋佢一邊了,因為我阿仔好鐘意企直抱架,塊布搞到佢醒左睇唔到野,基本上佢唔瞓就無作用了,同埋好唔安全,試過包住佢時,阿仔係咁"煜"同伸直爭d"sir"左出黎,就算個頭伸左出黎阿仔都好唔舒服,加上珏霖仔咁大隻好難用囉

    回覆刪除
  5. sling.... 日頭用會唔會好熱??

    回覆刪除
  6. 嘩!乜你示範得咁sexy嘅?因住凍親呀! 原來係扭揹唔係扭去街,嚇得我吖!
    我之前係荃豐買過一條台灣牌子印尼sling,好似你果條咁,見平,$199,買黎試試,唔知係咪當時行行仲係個幾月大,細細粒,又抑或係條sling cutting 問題,佢成個人窩哂入去,u字型咁,佢即時抗議,所以最後都係換貨。
    到我上bb按摩班時,導師有代理 Kin Art呢隻牌子(toyrus有售),果cutting好簡單,質地又挺d。雖然行行大個左,但瞓左入去個效果就同之前一樣,行行都係唔鍾意。
    另外我又考慮過一個問題,雖然話條sling可以遮到我地個body,但bb食奶時會唔會一路瞓定定唔郁?好似行行咁,佢食奶有時因為有胃氣頂住而郁郁貢,又有時食食下要掃掃風,如果係public餵都好呢hae 。所以最後我都放棄搵sling。anyway,你有冇睇過呢個site?d款幾靚架! http://www.hk-bfmoms.com/shop/index.php?osCsid=3588859e1f30624d3a5f2c108753a7be
    hee...hee....其實我都成日怨住老公,要佢帶我地去街,咁我就有得去街之餘,仲唔使做苦力啦!

    回覆刪除
  7. 我好鍾意佢件衫仔呀...好靚呀...

    回覆刪除
  8. woo...u are sooooooo sexy....

    回覆刪除
  9. 又濕髮仲要咁SEXY, 引C人咩
    我覺得好似BABYBJORN好似好D, 條腰可以分擔一下個重量.........
    你宜家條揹帶同小吉個條咪一樣既, 我都有D擔心只靠2邊膊去揹佢會痛, 宜家都未試過打直揹佢出街呀........

    回覆刪除
  10. 其實你有無買BB車架~~你會係邊到呀~~我唔係好識呀~~因為我今日睇左一架2千幾蚊架~不過幾OK架~~你比D意見我~~THX

    回覆刪除
  11. 嘩....今次唔係睇你仔,係睇你,sexy到呀

    回覆刪除
  12. 我又係想買條新嘅揹帶, 但又係唔知邊隻好~~

    回覆刪除
  13. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年10月17日 清晨7:26

    I have used the carrying bag a few times when Julian was small, sort of like that one on the last pix. But I found it clumsy. I think it's up to how you feel which is the easiest. I also like going out a lot. When Julian was very little, I always went walking around with him with the trolley/ buggy.

    回覆刪除
  14. 好正呀...BB 好大隻呀 !!!!

    回覆刪除
  15. 我以家條腰成日都好痛, 唔知用咗MOTHERCARE o個隻會唔會好d呢? 不過隻款好靚, 但以家先再買又好似好哂咁喎. 等我得閒去睇吓先

    回覆刪除
  16. 你好叻呀, 可以日日揹住bb出街 自從朗仔2個月大, 我已經冇一個人揹住阿仔出街, 好重呀 要等老公放假, 推車仔才去街街

    回覆刪除
  17. WA! Your Indonesian pic look SOOOO pretty la!

    回覆刪除
  18. 哎呀 ! 為左阿囝攪成拱樣, 因住冷傷風

    回覆刪除
  19. 兩條揹帶都好似好好用喎!

    回覆刪除