2008年8月7日 星期四

返左黎喇~~~ ^.^

外家之旅因為個8號風球嘅關係, 由原本2日1夜, 變左3日2夜!!! ^.^ 今日我地先返屋企呢~~~


辛苦晒公公婆婆舅父仔同ee幫我手揍住隻馬騮仔呢~~~


我呢幾日舒服左好多呢~~~ 始終人多d, 分散左d勞動, 哈哈!!! 學我mami話: 揍一個bb真係應該要有好多人一齊揍先得呢~~~ 唔係會攰c~~~ ^.^


而dadi威威呢, 就瞓左幾日, 真係唔多習慣一個人呢佢.... 不過, 病病係要好好休息嘅呢~~~ 乖乖乖!!


結果今日仲去左照吓個肺, 因為醫生話驚佢返工接觸咁多病人, 如果比人傳染左肺癆就大單喇..... 咳左咁多日.....


好彩, 出左結果無乜事.... 係有少少肺炎!!! 不過都好好多喇!!! 驗埋血同心電圖都無事喇~~~ 咁我同仔仔豬就安心返歸喇!!!


小珏霖就好開心咁公公婆婆屋企由一歲住到一歲1個月大喇~~~ 哈哈!!! 8月6日打風日, 就係小珏霖13個月大嘅日子喇!!! 仔呀~~~ 大個仔喇!!! 聽吓道理啦~~~ 乖d啦~~~ 唔好少少野就咁忟憎先得咖!!! 要做個有理由嘅小朋友呢~~~ love u~~~


好喇~~~ mami為左比dadi知道我地呢幾日唔係佢身邊做左乜, 影左好多相呢~~~ 去相喇~~~


8月5日 去公公婆婆家的第一天


去到先食個下午茶!!! 仔仔好鐘意嘅banana~~~ ^.^



仲識得自己用spoon食呢~~~ 叻豬~~~



好味道~~~



自己食到, 仲會拍手仔, 好開心嘅呢~~~



之後2點半, 我地就落左會所喇!!!


原來個安徒生playroom 2-3pm清潔~~~ 所以我地3姐弟妹去玩吓bowling先啦~~~



傻豬想用腳踢呢~~~ 踢到實痛c你呀!!! 咁硬~~~



舅父仔~~~ ^.^



mami & ee~~~ ^.^



好抵呀~~~ $40半個鐘~~~ 都打到差不多4局呢~~~



跟到就同仔仔豬去playroom喇~~~



好大好多野玩呢~~~ 仔仔開心到對眼發光呢~~~



有舅父仔陪佢玩~~~ ^.^



呢個係slide上面~~~ ^.^



又係呢d山洞玩peekaboo~~~ 哈哈!!



仔仔豬至鐘意嘅.... 係呢間屋仔~~~



又有ee陪住~~~ ^.^



鐘意玩呢間屋d乜呢???


就係開門同關門~~~



開窗同關窗~~~


哈哈!!! 所有bb都鐘意不停咁repeat一d佢好有興趣嘅野呢~~~



叫得做安徒生王國, 就有少少故事嘅decoration!!!



大鼻嘅被騙國王~~~ ^.^



玩完一大餐, 仔仔豬之後瞓左兩個幾鐘頭呢~~~ ee張床好好瞓呢!



佢瞓左我地3個開左個秘密會議~~ hehe~~~ 唔該晒你兩個陪我傾陪我諗呢~~~ 我地一定得嘅~~~ ^.^ 期待~~~



夜晚食飽飽之後, 我, 婆婆同ee 3個仲係3號風球之下, 帶左仔仔1去左寶琳行街街shopping!!!


仔仔豬收穫最豐富~~~ ^.^ 多謝婆婆買左斯文外套仔同埋dr.kong波鞋仔比珏霖呢~~~ 著左好似細個嘅舅父仔呢~~~ ^.^



冲完涼仲好乖乖咁飲左支奶粉奶奶先瞓呢~~~ ^.^



第二日就係仔仔豬13個月大嘅日子喇~~~ 亦都係8號風球日呢!!!


明天再繼續啦~~~ gd night~~~ ^.^


1 則留言: