2008年8月9日 星期六

2008.8.7 渡假last day喇~~~

小珏霖係公公婆婆家嘅第二晚, 都係瞓得幾好!!! 又係9am先起身!!



呢日婆婆去左返工, ee又去左UST報到~~~ ^.^



得番公公同舅父仔係屋企呢~~~ ^.^ 呢張係仔仔豬睇埋隻DVD, 公公舅父仔睇吓風景等我地出門口食早餐影嘅!!! ^.^



早餐中~~~ 仔仔豬而家唔鐘意食包包, 多士就食少少!!



食飽飽我地又殺左去PLAYROOM喇~~~ 朝早比較少人, 而且D 小朋友細個D呢~~~ ^.^ 仲有個靚女一齊玩呢!!!



舅父同仔仔豬踢波波~~~



靚姐姐成日執番個波波比仔~~~ ^.^ 之後, 我地個波比小朋友們玩左去, 唔見左喇.... 如果大家去到見到綠色波波一個, 話我知啦~~~ ^.^



呢朝真係辛苦晒舅父仔喇~~~



陪住珏霖玩左好多好多野~~~



嘩~~~ 個PLAYROOM仲播BARNEY添呢~~~ 好多小朋友坐定定睇呀!!!



上次去好似唔見呢頂帽嘅??? 好靚呢~~~



同舅父仔玩捉~~~ ^.^



又好鐘意去揸車車~~~



好lumlum咁呢???



傻豬仔拍拍拍玻璃~~~



又係slide上面揸車車~~~



呢日仲自己識得轉d星星等等呢~~~ bb真係學得好快!!!



教佢玩slide要先坐好先滑, 但仔仔豬習慣左係上面落黎要先反轉用patpat落!! 教左佢幾次, 仲未成功呢~~~ 佢都係鐘意玩slde上面d野多過滑落黎~~~ ^.^



玩呢個就係咁搖搖搖~~~ 哈哈!! ^.^



自己行行行, 玩玩玩, 真係好happy呢~~~ ^.^



又玩呢個山洞~~~ ^.^



哈哈~~ 最好笑係比我地放左佢落呢個豬豬玩具箱!!!!



仔仔豬又唔驚喎~~ 好得意呢~~~



之後放番佢出黎, 佢仲自己爬番入去呢~~~



最後我地先同佢入去bb corner玩呢間屋仔~~~



因為我同舅父仔都知道佢一家會玩好耐都唔走~~ 哈哈!!!



又不停咁開門...



同埋關門~~~


.


哈哈~~~ mami想入去同佢影張相仲唔like添 >.<~~~



好難先引到佢出番間屋彈吓琴~~~



拍吓手仔~~~ ^.^ 哈哈!!!



玩左好耐呢~~~ ee都返左黎喇~~~



ee笑到傻呢, 因為個小珏霖好努力咁想捐入呢兩個野中間~~~ 哈哈!!



又唔坐定定係馬仔上面, 鐘意玩跨黎跨去~~~ 小心d呀!!!



最最最後, 去左睇人地打小朋友bowling~~~ 好吸引呢~~~ 大個仔d同你去打吓啦~~~^.^



睇到成個人挨住晒舅父仔~~~ 好"pair"呢~~~ 哈哈!! 其實係好眼瞓喇~~~



返屋企瞓醒食完粥粥, 我地又3個去商場行左陣~~~



哈哈~~仲比左5蚊雞玩左即影即有得意相呢~~~ 好好笑呢!!!  ee呀?? please send me the pic thro email~~~ ^.^



同仔仔豬影完相, 比左我個八達通散紙包佢揸住!!!


然後.... 竟然見到佢自己行左去呢個機度, 攞我個八達通bi呢個位~~~  嘩!!! 原來佢係認得呢個標誌嘅呢!!! 唔係剩係知道上車要bi~~~ 好驚喜呢~~~~



再行吓之後, 我地就設左home執野走喇~~~ 原本仲想去游吓水先走添, 都係下次等埋dadi威先啦~~~


3日2夜tkl渡假之旅就完畢喇~~~ 辛苦晒呀!! 爸b mami妹妹同細佬! ^.^ love u all~~~


ps: thanks dear friends for love n support!!~~~ ~~~


pps:dadi dadi 快d舒服舒服啦~~~ ~~~


ppps: 今日去左bb展爬行比賽呢, tomorrow先update!!! ^.^


11 則留言:


  1. dadi威仲未好番???

    回覆刪除
  2. dadi威宜家點呀.好得7788 ?!

    回覆刪除
  3. kidstyle-hk.comkidstyle-hk.com2008年8月9日 晚上7:48

    個playroom 好正呀! 我都想去玩!

    回覆刪除
  4. 個playroom真係好大好多嘢玩呀! 同埋珏霖真係好叻呀! 識用八達通。

    回覆刪除
  5. 珏霖公公婆婆屋企個club house, 好靚, 好多野玩呀~~~

    回覆刪除
  6. 個playroom 好正呀! 小珏霖真係好幸福!

    回覆刪除
  7. 個 playroom 好靚好吸引呀 !

    回覆刪除
  8. 珏霖好叻! 識得用八達通. 小朋友真的是隨時都在觀察和學習.

    回覆刪除
  9. 你就好啦!有對咁我既細佬妹、lumlum真幸福!

    回覆刪除
  10. 個玩具箱好得意呀 .. 你地呢度一定係私人會所啦 .. 如果唔係邊有咁多野玩喎 .. 我地外人一定入唔到 ..

    回覆刪除