2008年8月16日 星期六

壞腦......

唉.... 星期四晚, 一個打算駁機頂盒錄影嘅外置硬碟, 炸左我同老爺兩部電腦!!!! 救命..... 我諗我地會重新砌部好D快D嘅!!!!!


等我地啦~~~ ^.^


 


2 則留言:

  1.  聽其他 blog 友講話你好識bb 野的
    我想問係咪真係食煙對 bb 無影響的(用抽油煙機)
    我同你一樣都係 smoker 但又想喂人奶
    老公反對,你係咪見到有 research 話喂奶前一個鐘唔食就 ok 呀
    Thanks  for your help
    [版主回覆08/16/2008 21:21:00]我以前係SMOKER, 而家其實都好少會食, 除左見到會食嘅朋友一齊開心傾吓計時或者真係好DOWN好STRESS嘅時候RELAX吓先會!!!
    陀BB就一定唔好食喇~~~ 因為好直接影響個胎!! 至於食人奶呢, 我之前serach過google,  搵到medical report話其實如果mama係smoker更加應該breastfeed!!! 因可比到好多抗體bb, 多過對佢嘅壞影響, 但係就千其唔好一smoke完就餵bb, 要起碼一個半hour之後先好~~~ 好似d人教飲雞酒之後幾個hour先再餵bb咁!!!
    大約係咁啦~~~ 當然啦, 最好完全唔好食啦, 或者盡量食好少好少啦~~ 始終對bb都係唔好嘅!
    如果你有需要, 我整好部電腦先再send d report比你!!

    回覆刪除
  2. 我無脳都壊左、要買過部啞!!!涙

    回覆刪除