2008年8月22日 星期五

負能量....

今日我嘅心情同天氣一樣..... 打大風... 落大雨....


cary好少會咁多negative嘅情緒....


今日比負能量贏左我d positve thinking....


係因為仔仔豬病左幾日, 好扭計???


係因為無覺好瞓???


係因為人性嘅醜惡??? 反轉豬肚真係....... >.<~~~


到底係咪我思覺失調?? 我知道嘅事實好似全部被扭曲晒???


係因為天氣唔好???


係因為阿仔而家食藥水, 點氹都會噴番晒出黎????


哎呀..... 其實老公好錫我, 好多好朋友成日打比我, 阿仔都好乖乖...


快d瞓覺好嘅, 明天會更好!!!! ^.^


沒有留言:

張貼留言