2008年8月17日 星期日

2008.8.16 my gym試堂w/ lee family

星期六, 我地一早出發去左紅磡my gym試堂!!!


唔該晒李太幫我地book埋, 兩個小朋友又可以一齊玩喇!!!


原本10:45要去到, 轉轉折折, 我地late左15分鐘呢!!!


去到見到好多bb已經開始玩波波喇!!!


我地兩個小朋友warm up吓先!!! 好想攞姐姐個波波呀????



mami放兩個波波入呢度, 你地自己諗吓辦法攞啦~~~ ^.^



有得玩喇~~~ 幾開心~~~



試吓自己爬上樓梯先~~~



靚靚李太同小君賢嘅第一次gym~~~ 好開心呢~~~



小君賢其實好enjoy咖~~~ 李太, 見唔見到你個囝囝呢個背影都笑得好happy呢??? 大家又有無見到有隻甩繩馬騮仔嘅背影呀??? 哈哈!!!



自己走左入去玩捐山lone!!! ^.^



可惜, 呢間gym都幾嚴, 唔比小霆霆跟埋我地入去gym嘅範圍, 所以霆霆好驚喊得好傷心呢~~~ 一個揍兩個真係好高難度呢!! 李太, 我地下次再挑戰過!!!



跟住, 我就無再係gym影相喇!!! 同兩個bb去試吓唔同嘅facilities緊要d!!


玩左dolphin swing啦, 快樂傘shake shake啦, balancing吊吊網床, fitball + 前滾番.....


最後仲有大家一齊圍圈講故事唱歌仔!!! ^.^


完左之後, 兩個bb就瞓左覺喇~~~ 我地就行左陣書店同埋食左個舒服lunch!!!


然後, 又行吓商場影吓相~~~  



個mall有奧運function, 不停咁播緊we are ready~~~ 霆霆好開心好興奮呢~~~ ^.^ 



兩個愈來愈似樣咁呢~~~ ^.^ 都係似mama咁大對眼, 兩個一齊大真係好lumlum呢~~~



兩個朋友仔!!! ^.^ 仔呀仔~~~ 你好似未瞓醒咁嘅?? 睇吓君賢d pose幾正~~~ ^.^



嘩~~~ 拖手仔添呀??? hehe~~~



咦~~~ 有靚女都唔洗望到眼都唔眨咖~~~ haha~~~ 



其實珏霖係好想落地行同玩~~~ 結果, 我地放左佢地周圍玩!!!


係商場d裝飾玩玩玩!!! 霆霆又陪弟弟們爬吓先~~~



嘩~~~ 紅到呢~~~



你有保護色呀~~~ 仔~~~



小君賢都開始行行喇~~~ 加油呀!!! 遲d你兩個朋友仔可以一齊跑呢!!! ^.^



阿仔對呢間shop好有興趣, 成日行過去然後想爬入去咁.... 我捉左佢好多好多次呢....



係商場行爬玩嘅小朋友, 其實我地不停咁看管住嘅~~~ 好安全, 唔會攪到其他人, 放心放心!!!



唔該晒mrs.lee幫我地影左呢兩隻wedding老鼠~~~



阿仔對佢地好有興趣呢~~~



哈哈~~~ 霆霆做乜玩醜怪樣呀??? 就係後面個台不停咁播你好鐘意嘅歌比你聽咖喇!!



玩左陣, 我地就去左火車站搭車喇~~~ (唔好意思呀!!! 後來去左尖沙咀轉車, 行到大家傻左.... )


買ticket時, 霆霆同珏霖豬玩到呢!!! 你兩個成日都咁痴纏嘅???  仲笑到哈哈聲~~~ 我好似有拍video呢~~~



你兩個真係呢..... 旁若無人.... 睇吓小君賢幾無奈....



之後, 君賢有d作感冒, 要返去睇醫生喇!!! 希望你快d好番, 我地下次再玩過喇~~~ ^.^


沒有留言:

張貼留言