2008年8月10日 星期日

2008.8.9 爬行比賽@bb展

8月9日星期六, dadi威威原本要返工, mami一早約好左契媽契爺一齊去bb展, 因為... 小珏霖要去爬行比賽, 雖然因為record錯誤而做左後備, 可以出賽嗁機會都唔大, 不過, 始終都係一生人只係得一次機會參加嘅比賽, mami都決定同仔仔去吓, 當見識吓都好啦~~~


結果, dadi威威仲未好返晒, 病假中.... 不過, 都係乖乖係屋企休息啦~~~ mami同仔仔豬自己出發過海!!!


而契媽呢? 又皮膚敏感唔舒服.... 所以... 結果, 就係我, 仔仔同埋契爺3個去喇~~~ 哈哈!!! 借左個靚仔老公去bb展呢~~~ ^.^ 去到仲見到d blogger好奇怪咁問我地點解廿幾秒都會做左後備同埋點解換左個daddy一齊去呢~~~ ^.^



去到所有bb同兩位家長入去場邊坐定定等開始比賽!!!



都好多人呢~~~ 好熱鬧呀~~~



而比賽場地出面都有好多人等睇比賽呢~~~ 爺爺嫲嫲都黎左呢!!



小珏霖呢?? 就玩吓扇仔~~



玩吓波波啦~~~



要等成個鐘頭先知道有無人無黎, 有無得補上呢~~~



個傻豬霖玩用balloon打自己個頭~~~ 哈哈!!!



同一組仲有上次初賽都見到面嘅zoey呢~~~ ^.^



又見到唔同組嘅尤尤同埋陪朋友黎嘅may人仔ee~~~ ^.^



等等等... 到底點呢???



好喇~~~ 開始a組比賽喇~~~



其實個爬爬嘅埸有好高嘅牆block住晒, 出面嘅人都睇唔到d bb爬呢~~~



到我地可能有得參加嘅c組喇~~~ 進埸喇~~~



嘩~~~ 真係好多家長同bb好認真咁扮豬豬呢~~~ ^.^



好可愛呀~~~



哈哈~~~ 仲有個bb瞓著左都出賽呢~~~ ^.^



我地呢??? 無份喇~~~ 我地係後備2號!!! 結果c組有一個bb無黎到, 後備1號出左賽喇~~~ 我地無份lu~~~



唔緊要啦~~~ 睇比賽啦~~~ ^.^ 結果呢組9號bb win左!!!



睇完呢埸我地就走喇~~~



咁啱見到D組坐我地後面嘅BLOG友小維維把握左機會, 有份玩呢~~~ 仲win左d組no.1呢~~~ 恭喜你呀!!! 結果有無win決賽呀??



跟住, 我地行左一陣BB展, 好多人呀.... 而且我同契爺都好肚餓喇~~~ 所以好快就走左喇!!! 剩係攞左呢個仔仔豬好鐘意嘅balloon同埋少少coupon~~~



哎呀~~~ 呢個小朋友仲咬個balloon添呢... 好彩無爆咋~~~



之後, 我地就上左契媽home喇~~~ 下篇再續~~~ ^.^


19 則留言:

  1. 好似奧運果D體操選手準備出賽咁呀

    回覆刪除
  2. 真係可惜,如果珏霖有得去,我覺得佢勝算都幾高呢!

    回覆刪除
  3. 啊!下次去契媽屋企記得CALL我見下面喎,我都住係嗰附近架

    回覆刪除
  4. oh...唔緊要啦,仔仔豬都叫做爬過初賽

    回覆刪除
  5. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年8月10日 晚上8:47

    今次冇得參賽唔緊要啦...下次再參加啦

    回覆刪除
  6. oh..... 真係好可惜呀, 不過唔緊要喇珏霖, 你係初賽既表現咁叻叻, dadi mami又有take video, 你第日大個睇返都知自己好叻仔架  仲贏左女朋友仔好多個身位添呢~

    回覆刪除
  7. 可惜左d...不過算啦,霖霖第時將會仲有好多場比賽!

    回覆刪除
  8. 小儀.琳琳豬.大麻城2008年8月10日 晚上8:59

    雖然無得爬...但係又有個靚仔契爺同埋有波波玩...都抵返啦...

    回覆刪除
  9. 我本來都想帶家希去參加架~~ 不過唔知點報名。

    回覆刪除
  10. 雖然無得比賽,但看到小珏霖當日也好enjoy啊ha ha~~~

    回覆刪除
  11. 唔緊要啦 , 總算之前參加過預賽 .
     
    歡迎入嚟呢到探吓謙謙 , 做個 Blog 友
    http://hk.myblog.yahoo.com/cecilau0919

    回覆刪除
  12. haha...唔識你0既人見到你0地三個, 可能唔明點解 papa係西人, 但珏霖仔唔係mix0既

    回覆刪除
  13. 有冇人以為你地係一家人呀
    http://hk.myblog.yahoo.com/shoppingveryeasy

    回覆刪除
  14. 早知你o黎佐我就過去搵你地la.我同你隔好近''炸''. 我勁想見下霖霖ar..

    回覆刪除
  15. 場面真係幾多人喎!

    回覆刪除
  16. 我有去比賽呀, 不過見唔到你既

    回覆刪除
  17. 唔緊要啦,都係玩下啫.

    回覆刪除
  18. hi, my baby have particpated the competition but failed in the first round at Mega Box. During the competiton, he always looked up to see the audiences. After the competition, he crawled on home floor very fast. hah hah

    回覆刪除
  19. 維維決賽太過8卦,及對手好強. 所以無win決賽呀!!!
    但維維玩得好開心, 尤其响賽後...  顛咗禁..ha ha ha
    原本小組no.1 都有禮物.. 2大箱 5大件 toys ...現場攞走...
    好呢hei下

    不過唔想俾太多toys維維, 所以決定上網平D賣出,打算購買其他教材lu...
    p.s - 我們同你外家住同屋苑,下次返去可以call維維同小珏霖再交下手...
     

    回覆刪除