2008年8月12日 星期二

2008.8.10 BB游泳班(1)

(呢篇blog尋晚開始打, 打打吓揍仔瞓著埋~~~ ^.^ )


星期日, 我地6個bb一齊去游水水~~~ ^.^ 好開心好好玩呢~~~


多謝tamama用心籌備同埋搵私人教練, 又唔該晒海豚book室內泳池, 唔係實曬親d BBs!! ^.^ 


去到泳池門口, 仔仔豬仲瞓緊覺~~~



喂喂~~ 要上堂喇喎!!!



唔該各位小bb攪醒佢啦~~~ ^.^



哈哈~~~ 真係好快就醒左呢~~~ ^.^



想珏霖同小吉拖吓手仔行吓失敗左添~~~ ^.^ 一定有機會嘅!!!



好喇~~~ bb們變身先~~~ ^.^



開始上堂喇~~~ 首先, 大家一齊係池邊熱吓身先!!!


舉吓手仔~~~ 踢吓腳仔~~~



玩吓人肉slide~~~



再將bb們up & down!!! 係咪幫家長熱身呢???



好喇~~~ 準備去池邊喇~~~



一人一個位坐好係池邊先~~~



同家長一齊踢吓水先~~~



再每個bb派一個波波~~~



tama仔真係好鐘意yellow咖喎~~~ ^.^


 


下一步, 各位家長落水先~~~



再抱埋bb們落水喇~~~



大家玩吓波波warm up吓先~~~



再一步, 要用d水淋吓bb們嘅頭~~~ d水整到佢地對眼都唔怕咖!!!



哎呀~~ 仔仔個鼻都有水水喇~~~ 個樣好慘呢~~~ ^.^



跟住, 由tama仔示範: up & down!!! 有少少緊張咁呢~~



各位家長努力喇~~~ up~~~



mami加油呀~~ 仔仔好緊張呢, 攬到個波波好實好實!!! 睇吓後面嘅曦曦幾開心~~~ ^.^



嘩~~~ 直程成個bb拋起!!! 勁呀!!!



我好快就無晒力喇~~~ dadi快d好番, 下次到你陪仔仔上喇!!! 好攰呀.....



兩位教練見仔仔咁慘樣, 過黎睇吓佢先~~~



又讚吓佢, 好叻叻仔喎~~~



不過, 阿仔都係有d驚!!!  可能因為我都有d緊張, 佢feel到呢!!! 唔好意思呀~~ 仔~~~



好喇~~~ 跟住大家抱番bb坐係池邊先~~~



然後玩跳入水, or其實係撲入水~~~ ^.^



仔呀仔~~~ 唔洗怕咖!!! 好好玩咖~~~ 飲少少水都唔怕啦~~~



呢段video睇到小吉好勁呀!!!自己勁興奮咁撲入水呢, 尤尤都好叻女呢!!! 而小珏霖呢, 撲多左幾次, 都肯自己向前撲喇~~~ 仲會自己咪埋眼先撲~~~ 好好笑~~~ ^.^ 大人都好開心呢~~~ ^.^


 


好喇~~~ 跳完水到開始feel吓點遊水喇~~~



tama仔真係玩得勁開心呢~~~ 笑到呢!!! ^.^ 大家留意吓tama Ba呢個標準動作~~~~



同我呢個有乜唔同呢?????



唉..... 咪就係mami矮好多囉..... >.<~~ 所以仔仔豬雙手放左係我膊頭, 塊面仔都仲係咁近水..... 對唔住呀!!! mami都係睇番d相先知呢..... 唔怪之得你咁驚啦... >.<~~ 



我又試吓比兩個波波佢揸住... 之後又好似好少少喇!!



咦~~~ 點解之後又揸住左隻鴨鴨嘅呢??? 我都唔記得喇... 睇吓隔離線嘅angus幾嘆~~~ ^.^



第一堂就係咁過左一個鐘頭喇...... 都好開心好好玩呢!!! ^.^ 不過之後我對手好似唔係我嘅咁呢..... 全身d肌肉都好攰呀..... bb遊水班仲可以幫mami減埋肥呢~~~ 正呀!!!!! haha~~~


下星期再見喇~~~ 同學仔~~~


18 則留言:

  1. cary妳遊多2堂一定手瓜起展,食野唔駛俾$

    回覆刪除
  2. 早D學游水好,如果唔係越遲學越驚呢!

    回覆刪除
  3. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年8月12日 晚上9:13

    嘩..我想問一堂學幾耐呢??你隻手咪軟晒囉??

    回覆刪除
  4. 嘩~ 游完媽咪攰過亞仔呀~

    回覆刪除
  5. 霖霖好似緊張 D 喎
     
    歡迎多 D 入嚟探吓謙謙 , 做個 Blog 友
    http://hk.myblog.yahoo.com/cecilau0919

    回覆刪除
  6. 我o係水面睇,真係唔知你地咁倦架~~~ 我又無聽到老公話好倦喎 (雖然佢之後都好好訓!) 下星期我又要落水!因為我好想減肥呀,哈哈~
     
    我諗下堂係dadi 威帶住霖霖,霖霖唔會再咁驚架啦!

    回覆刪除
  7. 依家對手好D未呀,仲有幾日又游過喇.^^ 
     

    回覆刪除
  8. 有空請來看看啊~~~ http://hk.myblog.yahoo.com/loveyourkids_hk/

    回覆刪除
  9. 唔錯, 原來咁細個都可以學swimming 啦, 我個囡就是細個小帶她去, 現在大了27個月大, 就驚了. 我們都好小帶她去. 同時我自己又唔喜歡呀.

    回覆刪除
  10. Tama Ba個標準動作我做唔到呢, 因為對手好累呀~~~
    我宜家仲搵緊睇下有無壯男過幾日幫我手呢~~

    回覆刪除
  11. 本店進行清貨大減價,全線夏季款式低於七折,買衫仲有野送,快D入黎睇下有冇野啱啦!
    http://hk.myblog.yahoo.com/ariannasum

    回覆刪除
  12. 真係好開心啊, 可惜我JOIN 唔到啦, 可能到我可以玩時,你哋個個都學識哂啦.

    回覆刪除
  13. 叻喎霖霖!!!
    上堂真係有用嫁喎、佢冇上次禁驚水喇!!!
    我見倒妳都覚得妳攰啞、不過算喇、檔減肥啦!!!

    回覆刪除
  14. seems so happy woowowoowow..........
    hope bok b can recover very very soon la...
    wanna join ar....

    回覆刪除
  15. So much fun! and thanks for the photos. Now I have a better idea on how to teach a baby to swim! :)
     
    Keep posting!

    回覆刪除
  16. My son also started swimming in the tub :
    http://hk.myblog.yahoo.com/agnesyeungyy/article?mid=1088

    回覆刪除
  17. 你好! 我正想為我希希BOY找游泳班, 他就7個月了,唔知方便可以比一些你BB現在玩的游泳班資料給我?? 謝謝!
    [版主回覆09/06/2008 01:05:00]我地個聯絡人唔係我呢~~~ 等我問番個MAMI 教練嘅INFO先~~~ 等等~~~ ^.^

    回覆刪除
  18. 好! 謝謝妳! 現在天氣才開始游,會不會涷?

    回覆刪除