2008年8月13日 星期三

2008.8.12 Music playgp 試堂

多謝linda ee好介紹~~~ ^.^ 我地星期二下晝又有得去免費試堂喇! ^.^


今次一齊去嘅有妹妹豬, angus同埋明德仔~~~ bok b原本都有份咖, 可惜唔舒服啦~~~ 希望星期日游水見啦!!! 


開始上堂喇~~~ 一開始放左好多好多波波比佢地warm up吓呢! 睇卟angus仔幾開心!! 妹妹豬企得好型喎~~~ ^.^



幼潛完左之後, 同好朋友明德仔好似好耐無見咁呢~~~ ^.^



小朋友們最鐘意拋波波~~~ ^.^



好喇~~~ 第一個活動就係放番好d波波入個box入面喇~~~ 個個都好乖乖好叻叻呢~~~



跟住要家長抱住bb跟音樂同佢地飛 ^.^ 呢d咁粗重嘅交左比差不多好番晒嘅dadi威, 我對手仲未痛完呢!!! ^.^又大又細, dadi都係帶住個mask安全d~~~ 乖乖!!!



跟住一人一個cushion!!!



坐定定先~~~一齊唱歌仔~~~ ^.^



然後仲一人一bear bear添呢~~~



抱住bear bear一齊唱住歌仔拍手拍腳~~~



音樂嘅力量真係好大呢!!! 我覺得仔仔今次上堂好留心呢~~~



睇吓, angus仔又係好專心呢~~~



跟住有得玩bells~~~



又跟住music, 一路shake bells, 一路做動作~~~ up~~~



and down~~~ 哎呀~~~ 仔呀!! 做乜偷望妹妹豬呀??? ^.^



阿仔而家好鐘意拖住我隻手, 然後自己決定想行去邊, 就拉住我去~~~ ^.^ 都好~~~ 仲肯拖住我!!! 我就陪你行行行啦~~~



中埸好似逐個bb放番好d玩具~~~ 我地又有時間影吓相!!!



嘩嘩~~~ 真係影住你地兩個個肚愈來愈大呢, 乜都仲係咁fit咖!!! ^.^ 好快就有兩個bb出世喇~~~ 你地要加油呀!!! ^.^



好喇~~~ 繼續上堂先!!! 無左個bells, 一人可以去揀一個rattle呢!!



傻豬仔好開心咁揀左個梨!!!



好喇~~~ 又坐定定睇吓老師教乜先!!!



原來係balloon歌~~~



又係要抱住bb!!! UP~~~



& DOWN~~~ 其實真係好多playgp都好考dadi mami體力呢!!! ^.^



好喇~~~ 尾二嘅活動喇~~~ 好留心睇住呢.....



angus都係好好好留心呢~~~



乖到老師第一個派比你玩先呢~~~ 叻叻!!!


原來係唱歌仔玩bear bear熊入box呢~~~



明德仔又好鐘意玩喎~~~



妹妹豬呢??? 慈父同mami話 "放bear bear入屋好唔好呀???? "



睇吓妹妹豬個樣~~~ "唔制.... 我要攬住佢!!! "



小珏霖又點呢???? 好開心咁放bear bear入去.....



然後, 一close左個蓋就...... 哈哈!!! 扭計喇...... 整個衰衰樣出黎...



下一個活動就係快樂傘~~~



爬入去好開心呢~~~



企起身都開心... 不過mami又抱住你, 又要fing個傘, 都好高難度呢......



姐姐仲拋左d波波入去等你地興奮d呢~~~ ^.^



yeah~~~ ^.^



玩完執番好d波波先~~~



最後, 大家可以輪流玩吓個drum~~~~ angus!!!



然後到明德, 跟住到仔仔豬喇~~~



上完堂lu~~~ 每個小朋友都有得印番個豬印~~~ ^.^



印完之後, 個傻豬仔研究左好耐呢~~~ ^.^




就係咁, 我地好開心咁玩左一堂music playgp!!! 都幾enjoy同埋d時間幾快過~~~ 小朋友就算有d想扭計, 一聽到music又會被吸引左, 我覺得都幾好呢~~~ 不過會去試多d其他唔同嘅music playgp!!!


呢間係one music centre!!! 可以免費試堂咖~~~ 大家有興趣就去睇吓啦!!! http://www.onemusiccentre.com/chi/index.php



1 則留言: