2008年8月1日 星期五

2008.8.1 又blog聚@clubhouse^.^

仔仔豬識行嘅第二日, 雅妮媽咁啱約左我地去上次玩得好happy嘅bb cinema同clubhouse blog聚呢~~~


今次blog聚有雅妮, rihanna, 李家兩個寶貝同埋天使仔tobia呢!!


小b組:



大b組:



去clubhouse玩呢個活動真係超級適合呢個開始可以自己行又好想好鐘意行行行嘅小珏霖!!!



有好安全嘅地方任佢行住佢爬同explore!!!




又有好多好多玩具~~~



 


同埋唔同嘅設施~~~






阿仔真係玩得好開心呢~~~




1點幾去到, 玩到6點幾, 早途瞓左大約一個鐘頭, 食完dinner又再行吓!!! 我諗佢今日應該加埋加埋有行左幾個鐘頭, 真係周圍玩左好多個鐘呢!!!


哎呀~~~ 即係cary mama就陪住佢行左幾個鐘頭!!!  攰c人喇~~~


果然係一識行就更加看牛仔~~~ 成日陪住佢周圍行, 周圍研究~~~ ^.^


最慘慘就係dadi威打敗仗呢..... 陰公.... 尋日開始有d咳, 今日起身仲發燒呢..... 重感冒呢.... 醫生仲話怕佢會肺炎呢, 好彩瞓左成日退左燒喇!!! 擔心c人.....


下晝, 我同仔仔豬就照出發去blog聚, 寧願比dadi清清靜靜咁休息吓, 好過一齊係間屋困住!!! 老公呀老公~~~ 快d好番啦!!!


多謝mrs.lee一家黎車我地去同返home, 同埋成日照顧住我地兩母子呀!!!


仲有多謝天使mama嘅禮物呀!!! 下次唔好喇~~~ ^.^



無dadi威一齊去做photopBaba, 我呢個好忙碌睇住隻小馬騮嘅mami影唔到好多相呢!!! post少少小朋友一齊玩嘅相啦:


雅妮share strawberry w/珏霖!!!



tobia & 珏霖share車車~~~



霆霆hughug珏霖~~~



君賢同珏霖share apple~~~ 哈哈!!! 你一啖~~~



我一啖~~~



呢個bb女同仔仔豬同年同月同日生呢~~~ 不過大佢幾個hour!! ^.^ 3個bb其實係食緊卡樂b什菜條!!!



一個爬上一個爬落~~~



一齊戴手鍊~~~ ^.^



睇吓tobia個樣幾lum~~~ hehe~~~ 貪靚豬豬!!! (cary ee要讚吓你今日好乖好乖呢~~天使仔!! 愈來愈叻叻仔呢! ^.^)



一齊瞓覺覺豬~~~



仔仔豬咸豬手~~~ (妮媽好似影到唔同嘅呢~~~ hehe~~~)



兩個仔仔成日想出出面玩呢~~~ 一齊合作開門!!! ^.^ 當然唔成功啦!!!



我地嘅合照..... 我得呢張咋~~~



仲有妮媽得到超級勁鐘意珍貴禮物嘅興奮樣~~~ ^.^ 



last嘅團體相我部相機無電喇~~~ 無同第一次見嘅之之姐嘅相添!!! ^.^


等你地各位honey update啦~~~ ^.^ (今次睇怕都係我最勤力交功課啦~~~ hehe!!!)


13 則留言:

  1. 仲セ我家老娘個坐姿咁似田鷄嘅 仲有呀,刪咗最尾張相啦 Aaliyah條底好香豔呀 而且得我兩個女又無我份牙~ 你下次等你老公好返再聚過吖 你今日掛住忙湊仔都無セ點同你傾牙~
    [版主回覆08/02/2008 01:16:00]哈哈~~~sorry呀!!!都無留意添~~~ =p

    回覆刪除
  2. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年8月1日 下午2:01

    Wow... very nice blogger gathering!!! Wonderful!!! With pretty mom's and cute kids... Also great place to let the kids wander around and play

    回覆刪除
  3. e... 係我屋企個會所喎..
    [版主回覆08/02/2008 11:04:00]係??? 得閒落黎撞下我地啦~~~ ^.^

    回覆刪除
  4. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年8月1日 晚上7:31

    哈..咁多BB一齊玩好開心呢..不過你地做媽媽既就真係好忙呀..成日要睇住佢地爬來爬去呢HEHE^^

    回覆刪除
  5. cary,我同你同一時間post blog架!我就影到有合照,不過都係唔齊!

    回覆刪除
  6. 哩個 clubhouse 真係好啱小朋友玩呀

    回覆刪除
  7. hiya, cary, 我開始寫blog啦, 得閒黎睇下啦~~~ e...........呢個clubhouse好正喎, 係邊架? 真係好多野玩好開心咁喎!!!

    回覆刪除
  8. 小儀.琳琳豬.大麻城2008年8月2日 凌晨3:27

    咁好玩呢....下次帶埋琳琳去啦....

    回覆刪除
  9. 你老公好d未呀?
    陰功囉.. 發燒好辛苦0架!
    其實你尋日都好辛苦, 因為霖霖真係無時停, 周圍行周圍探索呢~~
    下次我地搵間密室, 小朋友周圍行周圍爬, 大人傾下偈啦

    回覆刪除
  10. dadi威打敗仗禁慘啞!!!要快D好番啞!!
    見珏霖玩得禁開心、再辛苦D妳都願啦!!!

    回覆刪除
  11. 個club house好靚好多野玩呀~~
    cary, 你信我呀, 珏霖識行之時就係你減肥成功之時, 我得你都得架

    回覆刪除
  12. 爸爸好返d未?希望大家都身體健康
     
    好開心可以再同大家一齊玩
    最開心係,比你見到阿仔有進步
    聽到你的讚賞,我真係好感動
    一路都好擔心,真係嫁!
    但見到阿仔開始冇咁激喊
    同大家見面都冇咁驚驚
    我就知道,點都要帶佢出來見下世面
     
    昨天你自己一個,辛苦呀
    好彩仔仔豬咁乖乖咋
    我就吾敢再一個人單拖,哈哈
     
    希望下次可以齊人,有埋爸爸
    咁女仕們就可以開心傾謁,哈哈
     
    期待下次的見面
     
    你呀!吾係第一次見都再送見面禮比你
    仔仔豬實在太合作,忍吾住錫佢多d囉
    下次冇嫁啦!嘻嘻!

    回覆刪除
  13. 希望爹哋威快d好番啦! 你同珏霖都要小心被傳染呀! 就嚟好番最易傳染人的。

    回覆刪除