2008年8月2日 星期六

2008.8.2 攰爆@契媽home

好耐無試過星期六起身, 無節目!!!


因為上一期幼潛已經畢左業喇!!! (哎呀~~仲未post番好鬼多堂幼潛d相添呢..... >.<~~~)


下一期原本我都無報咖, 點知.. 有0707 bb組好左8個一group, but 突然有一個bb要移民上唔到, 於是, 仔仔豬又有位可以上多一期, 8月19日開始!!! ^.^


dadi威尋日瞓左一日, 都仲未好番喎!!! 今日再去睇多一次醫生, 陰公.... 病到c吓c吓咁呢!!! 仲要返左去做左陣野!!! 唉....


而我地一早就約左去契媽home dinner, 打算同仔仔豬兩個去啦, dadi又話都好d喇~~ 佢都有d野要過海做, 一齊去啦咁.... 結果, 都係好唔c服呢, 我地食左飯好快就返左home喇~~~


dadi dadi, 加油呀!!! 快d打贏仗啦~~~ 見你仲有咁多野要做, 又成日心掛掛咁.... 唉..... 我都唔知道可以點幫到你呢!!!


乖乖啦~~~ 唔好諗咁多, 唔好理咁多野, 好好休息啦!!! 瞓埋今晚聽日起身舒服舒服~~~


無左dadi幫吓手, 我自己同隻小馬騮由朝行到黑!!! 攰c我喇~~~


真係一起身就拖我隻手指落床行呢~~~ 行出房, 行去走廊, 唔比入廚房, 自己用手say no, 然後又行番出廳!!! 再行去走廊, 再係廚房門口自己no no~~~ 再行番出廳~~~


哈哈!!! 不停咁repeat呢~~~ 我地間屋又唔係大, 真係行到頭都暈埋呢!!! 好快又要轉彎, 好快又要掉頭!!! 正一傻豬!!!!


所以mami襯今朝唔太曬同佢落左去樓下playground仔玩左一大輪!!! 夜晚就去左契媽屋企行行行!!!


哎呀~~~如果樓下有有冷氣嘅playroom or clubhouse就好啦~~ 有時好想同佢出街行吓, 但係又真係好熱好曬..... >.<~~~ 無計喇~~~ 仔!!!


今晚d dinner相係契爺部相機呢~~~ 後補啦~~~ ^.^


post番前晚我地一家嘅自拍先啦~~ ^.^



我都去休息喇~~~ good night~~~ ^.^


希望大家都健健康康啦~~~


10 則留言:

  1. 講樣令你開心既野呀, 呢張全家福, 我竟然覺得珏霖似cary, 唔係好似dadi威喎
    [版主回覆08/03/2008 00:40:00]哈哈!!! 係咪因為個樣好奸呢???? hehe~~~

    回覆刪除
  2. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年8月2日 下午3:30

    Health is really the most important thing in life... May you be a happy healthy family! 

    回覆刪除
  3. Daddy威好返未呀?見到佢個樣冇平時咁精靈。呢排真係好多人病病呢,要小心身體呀!仔仔豬的笑容,真係好sweet呀!

    回覆刪除
  4. DADI 要快D好番啊, 一個人湊住隻豬真係好辛苦啊. 我好想囝囝快D識自己行, 但又怕好似你咁講會好攰.... 唉

    回覆刪除
  5. 自己say no ,諗起都攪笑

    回覆刪除
  6. 剛剛識行梗係好奇d o架喇! 遲d行厭咗又要你抱呢!

    回覆刪除
  7. daddy 威要快d好返呀, 加油!!

    回覆刪除
  8. Dadi威好番d未呀!

    回覆刪除
  9. 好多節目,好忙,好攰咁呢~~~

    回覆刪除