2008年8月11日 星期一

2008.8.9 @契媽home

爬行比賽之後, 我地上左契媽屋企~~~


因為契媽又下廚喇!! 煮左雲吞麵比我地大人食, 仔仔豬就食至愛嘅車厘茄啦~~~



其實個傻豬已經好眼瞓喇~~~ 不過唔肯瞓呢!!! 要自己落地行去玩!!!



去搵契媽呀???



好啦~~~ 咁契媽同你睇書書啦~~~



呢本係opposite書書呢~~~



契媽指住黎教佢, 佢隻小手指又指住~~~ 契爺影得好好feel呢!!



哈哈!!! 跟住個傻豬玩水樽, 碌左入床下底呢.....



好努力想捐入去攞番呢.....



攞唔到添..... 自己做動作話: 無喇~~~ ^.^



無水樽玩呀~~~ 咁玩契爺頂帽帽啦~~~



佢自己攞左頂帽, 就自己戴上個頭度喇~~~ 1歲嘅小朋友其實真係知道好多野呢~~~ 開始識得表達出黎, 所以成日都有驚喜呢!!!



哈哈~~~成功左喇~~~ 



之後.... 其實我揹埋仔仔豬同契媽落街買餸, 佢瞓左一陣!!!


然後, 返home時就見到今日嘅主腳: ada ee喇~~~ happy birthday to u 呀!! (不過係2 weeks ago~~~ ) hehe~~~


隻豬仔竟然.... 瞓左半個鐘就醒左喇..... 仲8 8 卦卦咁望住dada呢.. ^.^



mami攰c喇.... 都未抖到你又醒.... 跟吓契爺玩陣先啦~~~



見唔見契媽呀??? 成日都係後面個open kitchen努力努力~~~



一齊影張相先啦~~~ ^.^



仔仔豬好鐘意契爺播嘅英文歌~~~ 尤其是一首叫: baby driver嘅!!! hehe~~~ 聽到契爺瞓覺時個腦都play住呢隻歌呢... 哈哈!!! 兩個一路聽歌, 一路un吓un吓~~~ 好lumlum呢~~~



哎呀~~~ ada ee有生日禮物送比仔仔呢~~~



多謝晒呀~~~ ^.^



原來係vtech嘅helicopter呢~~~ thx呀!!! 而家d玩具真係好難拆嘅呢.... 睇吓契爺幾努力~~~



好野~~ 開到喇~~~ 研究吓先~~~



原來係放d波波落去嘅~~~



放完又睇吓d波波去左邊先~~~



仲有條繩可以拉住行嘅~~~



契爺嘅角度~~~



mami好鐘意d腳趾!!! hehe~~~



好開心好鐘意咁玩左好耐呢~~~ ^.^



又成日爬低研究~~~ ^.^



好認真嘅樣呢~~~



仲試吓味添.... 哈哈!!!



4個波波有唔同大細, 藍色最大, 好難先按到入去呢~~~ mami要先幫佢按一半!!!



佢就可以成功按到入去喇~~~ hehe~~~ 學左我地用一隻手指呢~~



成功左之後會自己拍手仔, 我地都同佢一齊拍, 好開心呢!!!



契爺又同仔仔豬睇番上次去db d相, 仔仔豬見到dadi, 係咁hihi呢!! 仔呀~~~ dadi自己係屋企養病, 就快瞓到發毛喇.... 希望快d快d好番晒啦~~~



晚飯時間, 契媽又忙忙忙喇~~~ ^.^



今次小珏霖都有份食呢~~~ 蛋蛋什菜雞肉薯蓉!!!



勁好味呢.... 仔仔豬呢排唔鐘意食粥粥喇!! 開始跟我地食飯喇!! 食契媽大廚呢個薯蓉就好滋味呢~~~ 哈哈!!! mami整嗰差得遠喇, 係咪呀??



我地大人食嘅main course都有3樣咁多呢~~~ yummy~~~  



仔仔豬自己"不"黎食~~~



攞左張portable high chair去契媽屋企真係好好多呢~~~ 可以同我地一齊坐定定食晒成餐飯~~~ 乖乖~~~



仲好開心好多表情呢~~~ ^.^




食飽飽之後, 拖住ada ee行黎行去~~~



又同契爺踢波!!!



同埋拋波~~~ ^.^



mami就同契媽慢慢食, 傾吓計, 講吓近排發生嘅怪事.... 呢個世界真係乜人都有... 算啦!!! 我知道有好多人好錫我~~~ ^.^ 我都會鍚自己, 唔會勞氣!!! ^.^ 


thanks契媽你借左個老公陪我呀!!! 仲有你地嘅大餐呀!!! ^.^ 我又食又拎, dadi都話好好味道呢~~~ ^.^ ada, 我地得閒又約過喇!!! 你自己係呢度攞相喇~~~ ^.^ 


沒有留言:

張貼留言