2008年8月8日 星期五

2008.8.6 1歲1個月大@8號風球

8月6日, 小珏霖1歲1個月大!!! 我地兩母子係公公婆婆屋企瞓到9點先起身呢!!!


仲打8號風球呢~~~ ^.^ 露台望出去, 好大風大雨呢~~~



我地就一家人係晒屋企!!! 好開心好安全~~~ ^.^



哈哈~~~ 仔仔豬飲完奶粉奶奶, 同ee玩杯杯~~~ 佢會放係口度講野咖!!! ^.^



之後, 我地一家人就冒住風雨落左街食早餐!!! ^.^ 唔記得同個8號風球牌影相添!!! ^.^ 其實係商場好安全嘅~~~


小珏霖拖住婆婆同ee, 行得好happy呢~~~



至鐘意比公公抱住!!! ^.^ 仲有段video, 公公抱住佢一路行, 佢一路大聲講野唱歌咁, 哈哈!!!



下晝係屋企無乜好玩~~~ 8號風球又未走, clubhouse又未開...


諗諗吓.... 不如係屋企個浴缸玩水水啦~~~ ^.^



ee有好多玩具比佢玩呢!!! ^.^



浴缸邊就係塊大鏡! 哈哈!!! 個傻豬同自己hi hi呢~~~



比mami用毛巾包住個膊頭~~~



哈哈!!! 仲轉身去照吓鏡呢~~~ ^.^ 泳衣model咩???



瞓完覺覺, 又有得著鞋仔去街街喇~~~



我地支持北京奧運~~ ^.^ 去左食dinner!!!



呢個仔仔豬而家去酒樓好扭計, 唔肯坐定定, 又唔想寵壞佢可以落地..... 好辛苦呢.....



食飽飽先有得行街街咖~~ 仔!!!


食完dinneree, 舅父仔同我又帶左仔仔豬去3號風球開番嘅clubhouse行吓喇!!


見佢一身"支持北京奧運"look, 我地同福娃影吓相啦~~~



見唔見到我呀??? ^.^



我地仲約左blog友-豬b見吓面呢~~~ ^.^ 仔呀? 做乜r頭呀???



hihi~~ 小豬b!!! 點解你4個幾月大咁大隻嘅??? ^.^



握吓手仔先啦~~~ ^.^



小豬b仲細, 未用得flash, 好濛呢~~~ 但係其實好乖乖, 笑得好甜咖~~~  



呢張係豬b mami sned番比我嘅!!! ^.^ 清好多呢~~~



見完朋友仔, 小珏霖又周圍行喇~~~ 好鐘意隔住玻璃同ee玩呢!!! 已經識得見到玻璃就搵ee玩喇~~~ 哈哈!!! 



嘩~~~ 玩假火呀!!! 唔係聖火黎咖!!! 仔~~~ ^.^



之後, 有個小可憐比人放左落井, 哈哈~~~



其實個井底係塊鏡黎咖~~~ ^.^ 



原來每月第一個星期三, 即係呢日係個playroom嘅清潔日呢,  所以無得入去玩喇~~~ 係出面行吓影吓相咋!!! ^.^


珏霖豬好鐘意呢個鐘呢!!! 仲有d ABC係上面, 我地同佢唱ABC SONG, 佢會跟住唱GGG同ZZZ~~~ 哈哈!!!


mami期待你大個d同mami一齊唱晒成首呢~~~ ^.^



開心嘅第二天~~~ ^.^ 因為8號風球左成日, 我地唔返home住喇~~~ 又住多晚喇~~ 辛苦ee做廳長多一晚呢~~~


ps: dadi dadi 快d好番啦~~~~~~


1 則留言: