2008年8月28日 星期四

第一次遊博物館^.^

今日dadi威放假, 我地一家人去邊好呢???


邊度唔會太曬, 唔會太熱? 可以安全地比仔仔豬周圍行周圍玩?? 又唔怕焗住d菌怕傳染到比其他人呢??? (因為珏霖仲有d咳!!)


結果... 我地一家人出發去左博物館!!! 仔仔豬第一次去嘅博物館就係香港歷史博物館喇~~~ ^.^ 其實mami想去科學館多d咖, 不過原來佢星期四唔開!!! 下次啦!!! ^.^


等巴士喇~~~



哎呀~~~ 竟然等到架無冷氣嘅>.<~~~ 熱c人喇~~~ 熱到仔仔豬瞓左陣!!! ^.^



去到tst喇~~~ 食個tea先~~~



好開心見左c yanyan ee一陣!!! alva ee同audrey都黎左join埋我地一齊去呢!!! ^.^



好喇~~~ 行去博物館喇~~~



好曬呀~~~~ hehe~~~



噴水池小audrey~~~ ^.^



到喇到喇!!!! 我地唔打算睇個馬嘅展覽!!!都係睇番香港故事先~~~



仔仔豬一落地就推倒人地個牌喇~~~ aiya~~~ sorry呀!!!



入去前同個大地球影吓先!!!



第一part有好多唔同嘅石頭呢~~~ 比仔仔豬逐舊摸吓先!!! ^.^



跟住呢part啱啱有show開埸喎, 同兩個bb試吓睇吓先~~~


點知, 兩個都唔驚喎!!! 仲睇火山爆發同睇石頭睇得好開心添呢!!! dadi威就成埸睇住個仔點睇show!!! 哈哈~~~



第二part有動物睇呢, 仔仔豬好開心呢~~~



見到bear bear同tiger添呢~~~



比佢落地周圍行!!! 佢仲好努力想爬高d睇真d呢~~~ ^.^



去到下一part, 放左隻豬仔落車車!!! mami同alva ee睇得好專心呢~~~



dadi威同你爬吓石啦~~~ ^.^



好似又下一part喇~~~ 水上人呀!!!


放監喇~~~ 即刻自己周圍行周圍睇呢~~~



被困~~~ 哈哈~~~



兩個bb都出乎意料咁行博物館睇得好lumlum呢~~~ ^.^



多謝alva ee揹住小audrey都仲幫我地影左好多全家幅呢~~~ ^.^ thanks so much!!!



又幫我地手捉隻周圍走小珏霖~~~ 哈哈!!! 我地見呢part好少人, 地方又大, 比仔仔豬自由發揮吓~~~ 佢見到alva ee跟住佢即刻勁興奮好似跑咁呢~~~ 哈哈!!!



仔仔自己鐘意睇乜就行過去睇, alva ee仲解釋比兩個bb知道呢d係乜!!! 嗰d係物呢!!! ^.^ 



好開心呀~~~ ^.^



平日唔多人~~~ 我地鐘意點玩就點玩~~~ ^.^



去到d咁懷舊嘅境, 梗係要影番d黑白相啦~~~ ^.^ 古代村姑揍仔呀!!!! 哈哈!!!



仲有dadi賣豬仔呢~~~ ^.^ 珏霖好鐘意咁樣比dadi反轉賣豬仔嘅呢~~~



好多野都好好影呢~~~ ^.^ 其實我同dadi威之前都去玩過一次, 又係影左勁多低b相!! 哈哈!!! 而家多左個仔仔豬lu~~~~



咦~~~ 仔仔豬同audrey呢張有交流喎!!! ^.^



之後我地去左1/f cafe坐左陣!!! 好鐘意呢張呀~~~ 小audrey好得意呀!!! ^.^



然後上2/f., 繼續影影影~~~~~ 做乜舉到個仔咁高????



哈哈~~~ 唔該當押bb幾多錢呀???? (無價寶黎咖~~~^.^)



好惡c呀~~~ 老爺~~~ ^.^



 



仲有得上閣樓呢~~ ^.^



見到樓梯喎~~~ 小珏霖即刻要行行行啦!!!!



幾開心~~~ ^.^ 都唔知點解咁鐘意行樓梯~~~~ 傻豬~~~



仲飛得好開心~~~ ^.^



哈哈~~~ 到底有幾多個人係相入面呢???



歡迎光臨~~~ ^.^



電車都玩得好開心~~~ 到底阿仔坐過真電車未呢??? 好似未呢??



仔仔豬仲揸電車呢~~~ ^.^



又一全家幅~~~ ^.^



兩個傻豬~~~ 係咪真係好似樣呢???



好鬼窮??? 哈哈~~~



又歡迎光臨涼茶舖??? ^.^



街童s~~~ ^.^



我地兩個小學同學仔真係坐過呢種枱呢~~~ ^.^



阿sir~~~ ^.^ 夠鐘放學喇~~~



6點喇~~~ 博物館關門lu~~~ 我地都玩得7788lu~~~ ^.^ 


出到館外仲有樣野好想影, 哈哈!!!! 咪係跳跳跳囉~~~~


alva ee幫我地連環快拍, 我地兩個傻人就係咁跳~~~ 哈哈!!!!! ^.^ thx呀~~~ (alva ee, 去旅行玩得lum d呀~~~ )



之後, 我地仲返左去爺爺嫲嫲度dinner~~~



好豐富呀~~~ ^.^



好開心嘅一日呢~~~ dadi, 我地要多d周圍玩呢~~~


沒有留言:

張貼留言