2008年8月16日 星期六

BB表叔

我地而家係BB表叔仔屋企呢~~~ 小表叔出左世12日喇~~~



小珏霖而家對行行行嘅興趣大D, 無以前咁鐘意BB呢~~~


我呢... 見番咁細個BB嘅感覺好特別呢~~~ 眨吓眼一年仔仔豬就變左小朋友仔喇~~~ 真係大得太快咁呢!!!



小表叔, 健康平安, 快高長大呀~~~ ^.^ ~~~ 下年可以同珏霖一齊玩喇~~~


 


11 則留言:

  1. 出年珏霖都有妹妹啦!

    回覆刪除
  2. 呀! 珏霖ma 你有左呀?

    回覆刪除
  3. 起一個對比之下,珏霖唔再可以用bb黎形容喇!!變左一個小朋友喇!!

    回覆刪除
  4. little表叔.......hhaha.....
    cary your blouse is cute...

    回覆刪除
  5. 自己既小朋友大個咗, 再見番d 初生bb, 感覺真係會好特別, 好開心ga.....就好似我初次見珏霖仔一樣.

    回覆刪除
  6. 咁珏霖又可以多個friend玩啦!

    回覆刪除
  7. 我呢排都有探兩個出世未夠一個月的bb,真係抱起佢的時候令我諗番初初抱欣欣的情形,好lumlum架!!!!!

    回覆刪除
  8. 見返 d 咁細個的 baby .. 真係覺得自己果個大個咗好多 ..

    回覆刪除
  9. wah... new borns is really sooooooo tiny wor!! 

    回覆刪除
  10. bb好細隻好得意~
    佢同我住得好近呀!
    幾時到你生返個比珏霖,學做哥哥?

    回覆刪除