2008年8月4日 星期一

落樓下, 玩玩玩^.^

仔仔豬而家好鐘意行行行, 屋企已經比佢一日行暈幾廿次, 耐唔耐自己就會行去門口, 攞自己對鞋仔比mami, 問吓有無得落街玩!!! 好彩有時我話唔得呀, 因為乜乜乜, 太熱喇!!! 太曬喇!! 佢都無扭計, 會放棄去玩第二樣野先~~~ 轉頭又再試吓咁啦!!! 哈哈!!


於是, mami而家每日大約10點, 唔係太曬時, 就同佢落樓下個小型遊樂場, 等佢行吓爬吓玩吓啦~~~


嘩~~~ 呢張好大個仔呢~~~ ^.^



小珏霖嘅favourite係呢個hole!!!



次次都要爬上黎~~~



開頭好難先爬到咖, 而家爬得多, 好快就成功喇!!!  



又好鐘意係呢3個圓形同mami 玩 peekaboo~~~



傻豬~~~ ^$!!!



玩呢個搖搖板都好lumlum~~~



哈哈~~~ 成頭濕晒喇~~~



好熱呀~~~ mami~~~



呢個係伸手比mami求救要落黎嘅醜怪樣~~~ ^.^



又玩吓馬仔先~~~



其實我地個遊樂場仔都幾好咖, 因為得兩座building可以去玩, 少人d, 無咁雜同dirty!!! ^.^



個遊樂場一邊for細bb, 另一邊係for大d嘅小朋友!!!


呢條野就係比大b爬上去咖喇~~



傻豬霖就係玩跨過佢嘅~~~



好努力扶住, 一步步跨過~~~



懶勁嘅傻笑樣~~~ ^.^



佢成日都伸手比mami要mami拖住行, mami就向後行, 等佢追吓我!! 自己行多d~~~



又好鐘意地下d落葉!!! 有時行行下會蹲低摸下地下, 執下樹葉, 我都由得佢咖~~~ 返屋企就要換晒d衫, 冲個涼先喇~~~ ^.^ 



而家仲可以放佢自己玩slide!!! 滑落黎之後, 佢多數會行番上去!!!



又一次求救喇~~~ 哈哈!!! 好啦~~~ mami唔掛住影相相喇~~~ 陪你玩啦~~~



ps: dadi已經病左3日喇, 仲未好番晒, 而且反反覆覆咁.... 今日返左工好辛苦!!! 又再睇左次政府醫生!!! 食完藥仲差左.....


今晚又再睇多次私家醫生... 唉... 好陰公呢.... 仲病過今日去救嗰d病人呢... 乖啦!!! 休息吓先啦!!! 我知你唔想請病假, 但係都無辦法啦!!!


唔好怪自己病啦~~~ 你自己都唔想咖嘛!!!


快d諗多d開心野, 諗吓好番同我同仔仔豬去邊度玩啦!!! 乖乖乖~~~


我同仔仔就可能plan緊返外家住比dadi抖吓瞓吓!!!


總之希望大家都健健康康啦~~~ d病毒咁勁嘅??? 真過份!!! 快d好番舒服舒服!!!!! 乖乖乖~~~    呵番~~~


1 則留言: