2008年4月16日 星期三

生日週的第三天 - surprise^.^

今日嘅節目係我完全唔知道嘅~~~~ 哈哈~~~


原來老公book左酒店同我地去住一晚呢~~~ ^.^


仲借左車車可以周圍去添~~~ lumlum~~~


要多謝珏霖個叔叔幫我地book左間靚房~~~ ^.^



今晚我地一家去瞓汀九橋底喇~~~


而家放左仔仔豬返爺爺嫲嫲度我地去dinner先再揍番佢!!!


返左屋企攞d野順便過左幾百張相入腦先~~~ ^.^









今日最開心就係同仔仔豬第一次係泳池玩水呢~~~ 佢一d都唔怕水呢!!! 好lumlum呀~~~~~~~~~~~



tomorrow再見喇~~~ byebye~~~


57 則留言:

  1. 小珏霖真係好得意啊.....

    回覆刪除

  2. 珏霖仔係咪除咗條褲仔拎住呀?

    回覆刪除
  3. 哈哈...我都想問TAMA MA 問嘅問題?

    回覆刪除
  4. 我又係想問呢個問題呀 ~~~係咪除咗條褲呢?? 咁咪名符其實→有隻雀仔跌落水......

    回覆刪除
  5. 你地一家好開心好溫馨呀!

    回覆刪除
  6. 睇真D珏霖仔好似有著泳褲架!

    回覆刪除

  7. hahhaha 點解條泳褲係羅住0既﹖﹖
    Happy BIrthday AGAIN!! hee hee

    回覆刪除
  8. 我都想帶囝囝豬同囡囡一齊去呀!唔知可唔可以book一間呢?!

    回覆刪除
  9. 果張相, 驟眼睇真係好似珏霖仔無著泳褲甘啊~~~

    回覆刪除
  10. Happy birthday ah......yi...你地住呢間酒店呀! 我地住得好近呢度架!  下次再住我地可以喺門口meet一meet先!!!!

    回覆刪除
  11. hhaaa...好happy的生日週....咁快游水...唔涼咩.. .
    我只敢帶Bok B去暖水池咋..

    回覆刪除
  12. 嘩...一上來就有一家三口肉照睇...爽過你地去游水阿!!
    祝你生日快樂! 日日都快樂!!

    回覆刪除
  13. 請問CARY 你係唔係4月19號生日o架?? 

    回覆刪除
  14. 無著衫淨係著泳褲既仔仔豬好得意呀........

    回覆刪除
  15. 真係好surprise喎!早知借行行個水泡俾鈺霖啦!
    你lum爆未呀?

    回覆刪除
  16. 唔係呀, 條褲咪普住啦, 間ROOM 真係好正呀! 玩得開心D 呀!

    回覆刪除
  17. 嘩!老公好浪漫,好驚喜的生日禮物
    第一次遊水,仔仔豬好鐘意咁喎,叻仔
    但點解會遊遊下住條褲?變法術?哈哈
    好甜蜜的一家三口全家褔,仲要係泳裝,嘻嘻
    好鐘意仔仔豬錫你張相,好正呀

    回覆刪除
  18. Happy Birthday to CARY~~~~ YEAH~~~~祝你身體健康!一家人開開心心!仔仔豬快高長大!Daddy威繼續浪漫,總之所有都GOOD GOOD GOOD!

    回覆刪除
  19. 威威好 Lum Lum 喎.幾浪漫
    啲合家相..好得呀..
    Cary Happy Birthday!! 下個一定生女呀...身體健康..咩都得啦..

    回覆刪除
  20. 你老公好浪漫呀. 你真幸福

    回覆刪除
  21. 好開心既全家幅呀!

    回覆刪除
  22. 睇Dadi 威嗰樣又估佢唔到係咁浪漫喎 !!
     

    回覆刪除
  23. 我覺得最尾嗰張好靚好有意思呀, 不過珏霖除咗褲仔嗰張相, 構圖好有問題呀, 因為dadi威隻手放咗位置呀, 如果將佢兩隻手放喺珏霖嘅加拿大度, 張相嘅可觀性會大好多呀~~

    回覆刪除
  24. 喂~ 喂~ 喂~ 妳地睇清楚, 囝囝冇除褲仔架 ,睇清楚個 petpet,冇估錯手揸果個........係咪帽?? btw, cary , 生日週咁驚喜 ,好有機會帶多個妹妹返黎, 下年一齊慶祝呢  HAPPY BIRTHDAY

    回覆刪除
  25. 嘩...有人無著褲 .裸泳???..
    不過呢間酒店真係唔錯, 又有海景, 又新, 以我所知價錢都唔貴, 有無食buffet ? 呢度d buffet 都唔錯ga
     

    回覆刪除

  26. 鈺霖仔做咩除左條衭..佢想試吓裸泳呀.....
     

    回覆刪除
  27. 估唔到你屋企個接線生咁浪漫, 真係好lumlum呀~

    回覆刪除
  28. 生日快樂 WAI WAI 都幾有心思喎. 係呢無盆點洗白白呢? 係咪一個抱住一個開水喉呢?

    回覆刪除
  29. 究竟鈺霖仔係咪真係除左褲影相呢???到依家為止仲係一個" 謎 "!!!!
    仲有,靚媽生日快樂呀!!!!祝你身體健康,仔仔豬生龍活虎,dadi威繼續深造攝影技術(雖然好似唔多關事 ),幫你同阿仔兩個影多多多多多多多多.......靚相!!!!!開心一世!!!!

    回覆刪除
  30. 哎呀,唔記得左你上次問我係邊度買攪拌機,你可以去番我個blog的"crystal restaurant"果度有得睇,另外仲有以下個網頁都有得訂,不過要做左會員先,你可以參考一下架!!!
    http://www.babyfirst.hk/index.html?frame=top&main_windows=aW5kZXhfaG9tZS5odG1s

    回覆刪除
  31. 你同我都係4月生日傢,酒店環境好美啊! 好RELAX呀。

    回覆刪除
  32. 祝妳今日生日快樂呀 , happy birthday!!

    回覆刪除
  33. Happy Birthday to Cary ~~~

    回覆刪除
  34. 一家三口好幸福!羡慕死人

    回覆刪除
  35. e,咁仔仔豬一樣同你地瞓埋一齊?無BB床喎?

    回覆刪除
  36. Happy birthday ar!! Happy forever !!

    回覆刪除
  37. 你就好啦可以二人世界.....亞仔唔著衫游水會唔會凍襯嫁~

    回覆刪除
  38. Cary, 生日快樂!

    回覆刪除
  39. WaiWai's finger makes it look like JaiJai has a HUGE dick leh! ahahaha!!! How come mame not in bikini ga? You still look so pretty, oh, my most beautiful muimui >3< Wish your birthday is as beautiful as you are

    回覆刪除
  40. 好幸福呀~ daddy好浪漫呀~

    回覆刪除
  41. 呢間hotel新開架喎,咁快去左啦,好勁喎

    回覆刪除
  42. 生日快樂!!

    回覆刪除
  43. Happy Brithday !!!
    So Sweet!!!

    回覆刪除
  44. 生日快樂! 超正呀D相!

    回覆刪除
  45. 得閒入黎睇下啦 !
    http://hk.myblog.yahoo.com/littlebabyfoot

    回覆刪除
  46. 生日快樂呀)))
    真係好冧,好sweet呀~

    回覆刪除
  47. 祝你生日願望, 早日達成, 快d生多個囡囡

    回覆刪除
  48. 我成日都有追你個blog...只不過係第一次留言,由你有咗到霖霖就快9個月大,你比我的感覺係温馨甜蜜、滿面笑容、d幸福係比你感染到瀉.....祝繼續做個開心mama、幸福太太
    Cary 祝你:生日快樂、身體健康、霖霖就快高長大、daddy威就工作順利、總之家中成員日日開心.........

    回覆刪除
  49. 又surprise又sweet又warm嘅生日,真係羡慕c人....仔仔豬咀你果幅超正呀...

    回覆刪除
  50. 你老公真喺好呀, 好細心呀, 你實冧晒啦....

    回覆刪除