2008年4月18日 星期五

生日週的第五天 - 休息一天^.^

^.^ 經過呢幾日咁精彩嘅活動之後, 好攰呀~~~~


今日亦都係呢個星期dadi威唯一要去返工嘅一日!!! 仲要係返night!! 所以而家得我同仔仔係home! ^.^


今日我地一家人係屋企抖下~~~


第一次煲左冬瓜瘦肉粥比仔仔豬!!! lunch加左半隻蛋黃!!! dinner加左芝士!!! ^.^ 阿仔食得好乖乖!!!


下晝出左去整用doman教學法教仔仔豬嘅字咭!!! ^.^ 好開心呀~~~ 可以開始教仔仔豬喇~~~ 仲未出blog同大家分享添..... 等我呀~~~ 我一定會咖!!! 我都好想可以幫到多d bb ^.^!!! http://hk.myblog.yahoo.com/cary-sharing/article?mid=6


好喇~~~ 仲有兩日精彩節目等緊我地呢!!! 要去瞓喇~~~


仲有一樣野好想寫.....


就係B頭已經走左一個月喇.... 原來時間真係過得咁快.... 


有無諗起佢呀? 有呀... 每當個人靜落黎嘅時候... 不過... 老實講.... 唔係經常喇....


係咪我唔夠愛你呀? B頭?


你有無係我身邊陪住我呀??? 有無同我地一齊周圍去呀???


你要快快樂樂呀~~~ 乖B~~~


1 則留言: