2008年4月20日 星期日

8個bb上學去!!!

多得行行媽介紹話tots有free playgroup!!! 我原本約左19號同仔仔豬去上!!!


點知~~ may人仔話咁多個0707 bb, 不如叫佢開一group比我地試啦!!


所以, 今日我地其中8個bb就一齊去上堂喇~~~


首先, 我地幾個係mtr站等埋一齊行過去~~~


珏霖, 小瑜 & 蝦仔~~~



嘩~~~ 終於見到小吉吉喇~~~ 仔呀? 你怕醜玩腳仔呀?



4個bb4架車車~~~ 哈哈~~~ 霸晒成條電梯~~~~



一上到去~~~ 嘩~~~ 見到好多肉嘅tama仔換衫衫呢~~~  



未上堂前, bb們已經好開心咁周圍玩喇~~~ 首先係一齊拍膠箱!!



尤尤~~~ 你個日本髮型真係好靚靚喎~~~~  



小吉就已經行得好叻喇~~~ 加埋招牌笑容~~~ 哈哈!!!



小瑜就開始爬爬喇~~~ 不過呢個斯文妹唔多鐘意我地咁嘈咁多人呢~~~ 喊得好悽涼喎~~~



蝦仔就表演spiderman絕技~~~ 有牆就可以自己行到喇~~~ 勁!!! 佢仲未夠9個月大呢~~~



angus仔好耐無見喇~~~ 大個仔左好多呢!!! 又白又滑呀!!! 青靚白淨型呢~~~ ^.^



妹妹豬都黎左呀~~ 跟住開始上堂喇~~~ 無得影相相喇!!!


整體上, 我地覺得個play group好似唔係太適合咁細個bb!!! 佢平時係for 4-6個小朋友嘅, 而家有8個, 仲要又有daddy, 又有mami們!! 太多人可能distract左d bb啦~~~ 唔係好專心聽姐姐教野!! 哈哈~~~


一句講晒就係:"好混亂呀~~~ "



有個小插曲一定要提嘅!!!


就係仔仔豬竟然第一次咬人塊面!!! 佢好似平時鍚人咁撲埋小吉度, 然後~~~ 小吉就大喊喇!!


有人話:"珏霖咬小吉呀"


我仲話:"唔會嘅~~ 佢鍚佢咋嘩!! 佢都唔咬人嘅"


之後..... 我地就好清楚咁見到小吉面仔有兩個牙印喇~~~ 陰公!!


對唔住呀~~ 小吉~~ 我今晚再攞自己做實驗, 叫仔仔豬鍚我, 佢又係咁呀大口撲埋我塊面度, 不過佢無用牙喎~~~


我諗佢都係對住你先咁肉緊~~~ 哈哈~~~ 女朋友仔, sorry呀!!!ee鍚番吓~~~  



上完堂喇~~~ 8個mami加8個bb~~~~



跟住想影8個bb~~~ 不過~~~ 哈哈~~~ 失敗!!! 喊嘅喊! 爬嘅爬!! 捉都捉唔住呢~~~ ^.^



下一站, 我地去左may人仔屋企~~~ ^.^ 妹妹豬個靚仔慈父車我地呢!!! 睇下仔仔豬坐人地個car seat幾嘆~~~



上到去~~~ bb們玩玩具玩得好happy~~~ 大人們又傾計傾得好happy!!! 哈哈~~~



草媽~~~ 小吉加小珏霖~~~ ^.^



tama仔就開餐先~~~ 你隻腳仔好型喎~~~ 哈哈!!!



妹妹豬同小吉係咪有d似樣呀???



多謝may人仔叫定pizza比我地食呀~~~ 小瑜媽日叫夜叫嗰間呢!! 哈哈~~~ 真係好好味呢~~~



好似得我同威威係咁食~~~係咁食咁嘅? 你地有無食咖??



小朋友們仲有得食粥粥同埋薯蓉添呢~~~ 多謝may人仔你嘅熱情招待呀~~~ 打擾晒~~~ ^.^


希望bb們個個都健健康康~~ 快快樂樂~~~ 下次再見喇~~~


ps: 衰lin, 做乜唔黎呀????? 4姐病咪自己帶hoho出黎囉~~~


1 則留言: