2008年4月3日 星期四

地盤變變變

睇番d舊blog, 發現我地開始買張play mat整個地盤比仔仔豬玩, 係10月11日嘅事!! click: 新地盤^.^ (嘩~~ 仔仔個樣好細個!!)


上次地盤大變身呢, 就係3月11日!! click: 地盤變身!!


仔仔豬玩嘅地方多左, 不過, 好快我地就發現張3x6嘅play mat好似唔係幾夠大, 仔仔豬玩兩玩就出左張mat嘅範圍, 所以又要變下喇~~~


我地又買多左一set poohpooh mat, 加大左個地盤呢~~ 而且又移開左d膠箱,整低左張high chair, 同埋左邊個膠箱隔離瞓左個吹風機係度!!!(銀色嗰個呢~~~)!!



做乜要咁呢???   因為得一個膠箱係度, 我覺得仔仔豬想扶起身好難就力, 於是想搵d又安全又啱仔仔豬高度嘅野比佢扶, 結果dadi威就諗到試下呢個吹風機喇~~~ 哈哈~~~



又可以遮住左電視櫃d櫃門!! 仲係圓角咖~~~ 唔會撞親, 真係very good呀~~~ ^.^



於是, 仔仔豬而家自己可以玩得好安全喇~~~



而佢想爬係度玩都夠晒位喇~~~



而佢最鐘意就係去扶住個膠箱邊起身~~~ 因為可以攞到我地放係櫃面嘅野呢~~~ cream啦~~~ remote啦~~~ 哈哈~~~



呀~~~ 仲有張較矮左嘅combi high hair都好勁有用咖~~~


睇下: 自己可以扶住企起身喇~~~







就係咁...... 仔仔豬個地盤已經霸晒成個廳咁濟喇~~~


1 則留言: