2008年4月15日 星期二

生日週的第二天 - blog友日w/攝影師威威 part1

今日我地起身就出發去左美孚~~~ 首先約左做左full time mama兩個星期嘅blog友 - fennie!!! ^.^



你就好啦~~~ 兩個仔仔都大個晒, 又乖又叻~~~ 哈哈~~~ 而家真係嘆世界喇~~~ ^.^



有dadi威威同行~~~ 就會有好多好多相~~~ 今日有成5百幾張呢~~~ 而家揀左其中幾十張上blog咋~~~


哈哈~~~ 又同我地影沙龍喇~~~ ^.^ fennie, 你記得追我send番d相比你呀!!! 唔係我又唔記得咖喇~~~



之後~~~ 就去左會另一班blog友喇~~~ ^.^其實已經約左好耐咖喇~~~ 都唔係特登為左生日而約嘅!!! ^.^



有我同傻豬霖~~~



海豚同曦曦~~~ ^.^



行行媽同行行~~~



野人同欣欣~~~



其實仲有一個mama同一個bb~~~ 大家等佢時就玩下swing先啦~~~ 小珏霖其實係第2次玩喇!!! 第一次係兒童節@迪欣湖!!! 仲未update番篇blog添~~~



跟住就玩雙人swing喇~~~ 欣欣同行行一組~~~



曦曦同珏霖一組~~~



好似好迫咁喎~~~ 仔呀~~~ 係咪個肚dum太大呀???



有把扇仔玩下即刻lum番喇~~~ 4個bb一齊玩好cute呢~~~



另一邊又睇下先~~~ ^.^



fing下fing下~~~ 好lumlum好好玩呢~~~



仲偷偷地伸脷仔添呀~~~ 哈哈~~~



有dadi威威係度真係好多沙龍相呢~~~


靚靚斯文小欣欣~~~



呢張又好好feel咁喎~~~  ^.^



影下影下~~~ 大寶同佢個小寶寶 -藍藍都黎到喇~~~ ^.^


5個mami同5個bb齊人喇~~~



1 則留言: