2008年4月7日 星期一

4月2日-又一個嬲字

4月2日, 又有兩個blog友同bb黎左我地屋企玩呢~~~


就係巨寶大寶嘅小寶寶 - 8月出世嘅藍藍同埋7月尾出世嘅行行喇~~~


開頭藍藍到左先~~~ 仔仔一見到女仔, 哈哈~~~ 其實係所有bb, 都即刻好熱情咁鍚啖先~~~ ^.^小吉, 呢篇blog又唔睇得喇~~~ 哈哈~~~



好難先影到嘅一齊望鏡頭~~~ ^.^



cary 又整左最easy嘅芝士薯蓉比3個bb一齊食~~~ 大家都好俾面呢~~~ 乖乖~~~ 



仔仔豬同藍藍食完先~~~ 兩個開始玩玩具喇~~~


仔仔見藍藍咁想要, 好似比佢咁, 其實好快就攞番, 睇下藍藍幾可憐樣~~~~ 哎呀~~~ 仔呀仔~~~ 人地係客人黎咖~~~ 你要學下share喇~~~



3個bb一齊玩又點呢?? 哈哈~~~ 就係爭餐飽喇~~~ ^.^不過睇住佢地玩同爭都好得意呢~~~



又係超級難先影到3個望鏡頭~~~ ^.^呢張算最好咖喇!!!!



玩左陣, 仔仔同藍藍就扭眼瞓喇~~~ 結果, 仔仔瞓大床, 藍藍媽成功揹到佢瞓左就放左係bb床~~~ ^.^



行行叉完電先黎~~~ 最叻仔~~~ 自己玩珏霖d玩具都好興奮呢~~~  行行媽你好幸福呀~~~ 行行咁乖乖自己碌來碌去, 自己玩唔會扭計嘅~~~ 我地3個mami就傾左好多計~~~ ^.^



珏霖瞓醒先~~~ 同行行一齊學企~~~



仲比行行錫~~~ 哈哈~~~ dadi威話好斷背feel喎~~~ *.*



到藍藍都醒埋, 大家又影下合照先~~~



抱住3個b真係好高難度呢~~~



要4個都靚靚就更難喇~~~



行行媽呢張最靚~~~ ^.^



跟住到3個bb一個"嬲"字喇!!! 一放低就兩邊走~~~ 哈哈!!!



呢張好好笑呀~~ 仔仔, 你同藍藍想點呀??? 咁lum做乜呀?



3個bb一齊瞓又點呢???



又係兩邊走~~~ 哈哈哈~~~



捉番再影過~~~ 藍藍都唔開心喇!!!


藍藍同行行兩個縮起左對腳, 仔仔好似好長咁呢~~~



最後~~~ 有小珏霖食奶樽~~~ 真係食緊個奶樽, 唔係d奶奶~~~ 哈哈~~~ 好開心呢~~~ 下次再見喇~~~ ^.^



19 則留言:

  1. 哈哈 霖霖你咁狼既!!人地女仔黎架^^
    [版主回覆04/08/2008 09:44:00]哈哈~~~ 珏霖見親bb都係咁狼~~~ ^.^

    回覆刪除
  2. 請問可唔可以教吓我芝士薯蓉點整架?好似好好味咁喎!
    [版主回覆04/08/2008 09:43:00]薯仔去皮,切片, 煲15-20分鐘, 用potato masher整蓉!!! 加芝士 or 加奶會滑d!!! 攪掂~~~ ^.^

    回覆刪除
  3. 嘩~ 小吉吉睇到嬲死囉~ 哈哈哈~ 珏霖...你好MAN呀~
    [版主回覆04/08/2008 09:42:00]哈哈~~ 我都係咁話~~~ 唔知道點解原本3個好好地坐好~~~ 藍藍突然挨住仔仔, 然後阿仔又摸下佢塊面!!! 哈哈~~~
    其實係好快就轉左pose咖喇~~~ 連環快拍真偉大~~~~~ ^.^

    回覆刪除
  4. 巨寶大寶唔係去左日本嘅咩 ?點解咁快又返左嚟架 ??
    [版主回覆04/08/2008 09:40:00]唔係呀~~~ 係去完北京上左黎~~~ 跟住又去左日本~~~
    又係一個闊太~~~ 哈哈~~~ 羨慕c我~~~

    回覆刪除
  5. 一係好, 3個小bb一起玩.

    回覆刪除
  6. 珏霖好大個仔feel 啊, 咁快學識冧女招啦, 搵日來試吓你整d 薯溶先.

    回覆刪除
  7. 係囉, 我睇D相都諗緊, 巨寶點會係度既~~~~
    CARY你真係好多BLOG聚呀!!

    回覆刪除
  8. 好正呀 !! 下次叫多d媽媽一齊玩得唔得呀!!

    回覆刪除
  9. 珏霖實在太花心喇, 我要提醒小吉先, hehe~~
    cary, 見到珏霖成日可以同bb玩, 可以學下sharing真好, 可惜我要返工, 唔可以成日帶小吉周圍同bb玩喇~~ 其實我見小吉宜家開始識選擇俾野人&唔俾野人, 真係一個好既時間教佢同其他bb分享.......

    回覆刪除
  10. 珏霖仔大個咗好多呀,做乜個樣咁老積架?藍藍靠過珏霖仔那幅好lum lum呀!

    回覆刪除
  11. 哈哈,我地各有各幸福啦,鈺霖餐餐同你食到反哂碗都唔夠,仲想添食,行行仲要多多努力呀!

    回覆刪除
  12. 哈哈,你d相好攪笑
    三個bb好可愛,比你地影相,仲交足戲,哈哈
    下次我地又來玩丫,不過我地一定會倒,亂,嫁喎

    回覆刪除
  13. 珏霖就好啦, 成日可以同其實bb玩, 媽媽要返工, 只可以星期六日同我出街咋.

    回覆刪除
  14. 哇..霖霖都係追女仔高手喎,睇來軒軒要一較高下,哈哈! Cary妳仔仔大個咗好多呀,之前係半歲生日會見過面之後,就唔同晒咁!
    [版主回覆04/08/2008 23:50:00]係呀~~~好老積仔呀!!! bk個一歲生日會你有無報呀??

    回覆刪除
  15. (Empty)
    [版主回覆04/08/2008 23:49:00]嘩~~~ 好靚呀~~~~ thanks~~~

    回覆刪除
  16. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年4月8日 上午8:39

    What a smart little boy, having got girlfriends already!

    回覆刪除
  17. 好搞笑呀, 睇見佢哋一齊玩真喺好開心同得意呀....

    回覆刪除
  18. 這張相好好笑 有空可去我Blog 一看 一隻乳豬的誕生

    回覆刪除
  19. Hi Cary, 請問芝士薯蓉點整?

    回覆刪除