2008年4月13日 星期日

仔仔豬第一次拜山

今日一早起身, 我地一家就出發去拜山喇~~~ 而家搭巴士嘅仔仔已經唔肯乖乖坐定定喇~~~



佢會好期待咁向上望~~~~



然後開始馬騮仔上身喇~~~



單手捉住都唔夠, 仲要雙手~~~



成功左喇~~~~ 體操小珏霖~~~~ 哈哈~~~ 其實佢真係好大力咖~~~ dadi都係幫左佢少少力~~~



比mami扶佢實會攰c~~~


唉!!! 如果有其他人同佢玩下就可以坐定定到一陣~~~ 唔係就周身郁搵野攪, 真係同佢搭車都好鬼攰咖~~~~ 如果大家撞到我地記住幫我同佢玩下呀~~~ ^.^



去到香港仔拜dadi威個太婆~~即係仔仔豬嘅太太婆!!!!


好多姑婆同表叔同係車車嘅仔仔豬玩呢~~~






玩左好耐都無扭抱抱呢~~~ 乖乖!!!


之後就嫲嫲抱下~~~



姑婆又抱下~~~



叔叔又抱下~~~



又係有好多人同仔仔玩呢~~~ 好happy呀~~~



拜完仲有好野食~~~ 有雞肉啦~~~



同橙橙~~~ yummy!!!



下晝仔仔食左佢第一次baby food!!!! 係雞肉什菜意大利飯!!! 我覺得似罐頭紅湯味!!! 仔仔都食得好乖乖, 不過都係少食為妙~~~



再之後去左包包ee同uncle基屋企~~~ 不過d相係佢地部機度~~~ dinner嘅相我地先有~~~ ^.^ dadi威下晝仲同uncle基去左睇戲添呀~~~


去dinner時途中, uncle基揹仔仔豬呢~~~仲瞓左陣添呀!!! 勁呀~~~ ^.^ 你第時一定係個好爸爸~~~



女子組~~~



男子組~~~ ^.^



好攰喇~~~ dadi又放5日假陪mami過呢個birthday week呢~~~ 好期待呀~~~ 呢個我第一個有仔仔豬一齊過嘅生日到底會點過呀??? dadi????  


1 則留言: