2008年4月26日 星期六

叉電

今日一早去監考, dadi威要返工, 仔仔豬就一早跟左爺爺嫲嫲喇!!


到dinner time先去太公太婆度一齊dinner同揍番佢呢!!!


好少隔咁多個鐘頭先見到仔仔呢~~~


不過, 自己休息左一個下晝, 又好似叉左電咁!! ^.^


人真係好需要休息嘅呢~~~


有時要自己有d自己嘅私人時間, 抖下hea下諗下野瞓下 ^.^


有時要提醒自己放低阿仔同老公二人世界玩下抖下, 唔好生左bb之後就無晒兩個人嘅時間!!! 婚姻都好重要嘛!!!


dadi威都成日提我要以"家庭"為中心, 唔好事事以"bb"為中心!!!


唔該晒老爺奶奶成日咁樂意幫我地睇住仔仔豬 ^.^


 


12 則留言:

  1. 我都係啦! 自從生咗 bb 之後真係少咗照顧老公, 以前我成日煮飯架, 因為老公好鐘意食住家飯, 我大住個肚都照煮架! 但係而家要揍 b 根本都煮唔到呢! 我都要平衡一下我同時做老婆 & 媽媽既角色先得!

    回覆刪除
  2. Yup, Cary. Agree with you ar ^_^

    回覆刪除
  3. 石仔mummy︰ 我都係咁話,有咗石仔之後,除咗返工咩時間都比曬佢,要到佢瞓咗,我哋先可以做到自己嘢。所以我同石爸決定咗,一個月要有一晚自由時間。

    回覆刪除
  4. 係呀..所以一個星期我都有一日放低個女同老公出去拍下拖, 或者搵朋友食下飯, 唔想自己個世界淨係得個女, 咁樣個人會痴痴地架

    回覆刪除
  5. 哈...唔知我第時係唔係咁呢??希望真係可以有我同老公既拍拖時間啦~

    回覆刪除
  6. Agree Agree... 不過我發現同老公兩個出街。傾0既話題都係呀女呀女同呀女 =P

    回覆刪除
  7. 我都覺湊小朋友之餘都要揾時間同老公2人世界下ga......所以逢friday都係我同老公既happy friday night....周圍去行下街, 而a&b又會係婆婆度玩下, 輕鬆下, 所以逢星期五大家都會好relax, 好開心. even小小時間都係好ga.

    回覆刪除
  8. 其實呢個道理我都知,但cary呀,我真係唔捨得放下囡囡呀,日日返工都勁掛住佢,有冇得醫呀大夫!我老公都開始投訴我要女唔要公啦!

    回覆刪除
  9. 同意呀, 老公亦是我們的仔呀. 不過我相信你一家做到, 你老公都對你好sweet呀.

    回覆刪除
  10. Oscar ( 包包媽 )2008年4月27日 下午6:27

    唉、、、、真係知而難行 !

    回覆刪除
  11. 唉~~我值頭以一對仔女為中心啦﹗不過~~我絕對同意你哋的看法。

    回覆刪除