2008年4月25日 星期五

lumlum family day @ home

做乜比個膠袋笠住呀??? 哈哈!!! 


因為DADI威同佢第一次剪頭髮呢~~~


其實係因為佢兩邊耳仔都督住晒對耳仔, 所以, 主要就係剪嗰兩邊頭髮仔!!!



哈哈!!! 剪完喇~~~ 好似差不多樣咁呢



其實已經剪左好多咖喇~~~ 舒服晒~~~  



笑下先~~~ 哈哈~~~ 醜怪豬~~~



今日一早7:15, MAMI個電話鬧鐘太大聲, 嘈醒晒我地一家3口呀! !! 之後我去監考, 就由DADI威揍住仔仔豬成朝喇~~~


哈哈!!! 係咪好攰呢?? 老公??? 但係對住阿仔又好開心好lumlum呢~~~ 我係試場都不知幾掛住你地呀~~~



跟住下晝我地一家3口一齊係房玩左好耐呢~~~ 好開心呀!!! ^.^



仲一齊瞓左兩個半鐘頭晏覺添呀~~~ ^.^ lumlum~~~



I love u~~~ You love me~~


We are Happy Family~~


With a great big hug and a KISS from me to you


Won't you say you LOVE me too??? ^.^


18 則留言:


  1. 企係到個張相好醒目呀!!

    回覆刪除
  2. 真係唔係好覺剪0左wor...
    我都就0黎要幫 Audrey 剪啦。。仲諗緊自己剪一或出去剪。。。

    回覆刪除
  3. 我都唸住聽日帶小吉去剪髮, 因為全屋人都無人敢幫佢剪

    回覆刪除

  4. 好鐘意呢張相呀! 好溫馨
     

    回覆刪除

  5. 威威, 駛唔駛叫你29同你做人工呼吸??

    回覆刪除
  6. cary好sexy ar~~~
    唔知我個女幾時先有得俾我剪頭髮呢?可能要等1年?

    回覆刪除
  7. 剪得好好喇,我就係想搵呢d剪咗又唔係好覺,不過又唔駛佢d頭髮吉耳仔嘅師傅,上次我剪到好核突呀.

    回覆刪除
  8. Cary , 你好似著到好 sexy 咁喎

    回覆刪除
  9. 哈...好開心呀..一家三口可以玩咁耐呀..仔仔豬又肯跟dadi威..真係太好啦~

    回覆刪除
  10. 屋企有隻小魔怪...真係可以玩成日都唔悶架...

    回覆刪除
  11. 勁丫, 剪左都唔覺...我就唔得啦, 前到成個波禁...哈哈

    回覆刪除
  12. ho lumlum after talking to my mui ah! Feel EMPOWERED!! Woo~~!!!! I miss you already & I've asked Simbaba to show off his long tail and bring along the handsome BB ga la! Wait and see la!

    回覆刪除
  13. 愛笑的珏霖仔

    回覆刪除
  14. 我都成日同曈曈唱e支song架....

    回覆刪除
  15. 次次唱呢首歌阿女會走過黎攬住我架~
    哈哈哈

    回覆刪除
  16. 明德仔仲未有耐先有得cut hair 啊

    回覆刪除
  17. 剪得好靚喎, 我就吾咁剪, 驚剪左個"磨 look頭" ! haa..

    回覆刪除