2008年4月18日 星期五

生日週的第四天 - 生日正日做左乜呢?

4月17日~~~ 仔仔豬一早送比mami嘅生日禮物就係好眼瞓喇~~哈哈~~~ 因為佢瞓得唔好~~~ 仲要9點已經醒晒起身喇~~~ 酒店部電視咁, 唔好浪費~~~ 睇陣play along先, 等dadi mami執下野先~~~ ^.^



之後~~~ 就落去酒店樓下攞車出去食早餐!!! 又要再一次唔該晒issac叔叔!!! ^.^!!! 珏霖仔做司機~~~!!! 哈哈!!!  



^.^ 4月17日~~~ 10:26~~~ 我地一家3口係車車度!!! 好幸福好lumlum好舒服好開心~~~ ^.^



去邊度breakfast好呢?? 哈哈~~~ mami嘅至愛~~~ macdonald!!!!



睇下呢個為食豬~~~ 哈哈~~~



大個仔d先啦~~~而家食住包包做早餐先啦!!! 乖乖~~~



我地去直銷中心睇過~~~ 無我心目中想要嘅攪拌機, 點知.... 行多兩行係屈人寺見到喎~~~ 呢種攪拌機唔係乜名牌, 不過我見奶奶成日用, 好似好好用咁!!! 又平平地~~~ 好想要一部呀~~~



yeah~~~而家買左仔仔豬又有多d好野食喇!!!


佢自己爬過黎玩我部攪拌機咖~~~~ ^.^ 呢兩日係酒店, 地方大d, 仔仔豬爬得叻左好多呢!!



跟住, 我地上左去酒店18樓嘅空中花園行下~~~ 原來可以call room service係呢個花園仔對住條橋食咖!!! ^.^呢間hotel嘅19樓仲好似係玻璃頂可以睇星星呢~~~ 係其中一間房有定係全層呀???? 叔叔??


 


跟住我地又去泳池喇~~~ mami游下先~~~ 有人話我肥左問我係咪有左呀陰公~~~ 哈哈!!! 要keep下fit先喇!!!



dadii威話佢睇住仔仔豬啦~~~我游下嘆下啦!!!! 點知... 個傻豬喊到我係水底都聽到~~~


原來佢要落水玩呢~~~~ 有得落水就開心晒喇~~~



踢下水先啦~~~ d水好凍呀~~~



mami抱住佢跳啦~~~



轉啦~~~ 等佢慢慢習慣左d水~~~



就放佢自己試下浮, 佢會踢下踢下腳咖~~~ ^.^



攬得mami好實, 好嗲呢~~~ lum c~~~



起飛~~~ 玩up and down笑到好開心嘅傻豬仔~~~ ^.^



坐係池邊比mami食肚dum~~~ 好痕呀~~~



好痕呀~~~ 笑到碌地~~~ 哈哈~~~



玩左陣好攰喇~~~ 就上番房冲涼喇~~~ 有blogger問, 點同bb冲涼呀?? 咁啱呢間酒店係無浴缸嘅, 所以我地係用花洒同佢冲咖!!!


抱住佢, 等佢適應下先~~~( 第一次冲仔仔都有d驚咖!!! )



今次第二次冲喇~~~ 好叻仔喎~~~ 唔整到水入眼就唔怕喇~~~ ^.^



2點鐘~~~ 我地就check out喇~~~ 我地攪到人地間房勁混亂呢~~~ 真係辛苦晒執房嗰個喇~~~ 哈哈~~~ 



返左屋企放低d行李先後, 又帶左仔仔豬返去爺爺度!!!


因為~~~ mami同dadi要出去上幼潛課程嘅第一堂: "家長講座"!!! 收到封信時見到..... 4月17日??? 生日喎..... 但係又想知道呢個咁多人排晒隊報嘅play group有乜特別~~ 哈哈!!! 去啦~~~


而且~~~仲可以見到呢班傻嘅0707 mama~~~ 哈哈!!! 我地QE 4條Queen又齊人喇!! 我仲有禮物收添呀~~ 哈哈~~~ 我特登生日見你地呃禮物咖~~~~  



辛苦晒may人仔你幫我地晨早去排隊攞"醜"呀~~~ 我地而家開到班都係全靠你咋~~~  可惜你要趕住走, 未請到你食dinner添!!



仲有tama ma同就快又做mama嘅linda!!!


^.^ 好開心可以識到你地呀~~~~ 可以咁啱傾啱玩真係開心呢~~~ 哈哈~~~ (仲有其他0707 mama同blogger呀~~~ 我都好鐘意你地咖!!!!!! 有你地同有blog真係多左好多歡樂!!! hehe~~~  )



其實d 爸爸s都有合照咖~~~ 哈哈~~不過佢地有d要好神秘!! 我都係唔post喇~~~


之後, 我地唔洗走先嘅一齊去左dinner!!! (貓貓~~~ 我用左你張相呀!!! 我懶打格仔呀~~~ ) 大家都放低左BBs, 好難得呢~~~食得好開心呀!!!



係咪叫"椰林"呢??? 失憶添..... 好好味呀~~~



個個都一雙一對~~~ 得linlin一個咁寂寞, 借個老公陪下你啦!!! 詳情請去:http://hk.myblog.yahoo.com/cathylove-baby/article?mid=5574 睇下呢對9男女!!! 哈哈~~~



就係咁.... 生日嘅第4天 - 生日正日就過左喇~~~


其實應該多謝我mami某年嘅4月17日咁辛苦生左我出黎先啱!!! 做左人阿媽先知道做人父母嘅難~~~ 不過又好開心~~~ 哈哈!!! 多謝媽咪同爸b生左我出黎呀~~~ ^.^ i love u!!!!!


1 則留言: