2008年4月14日 星期一

生日週的第一天 - 多謝老爺

生日週嘅第一日, 要多謝老爺~~~ 哈哈~~~


因為今日我同dadi威放假一天~~~ 真係一整天呀~~~ 10點幾就帶左仔仔豬返爺爺嫲嫲屋企!!! 然後我地兩個就北上喇~~~



過左羅湖關~~~



然後就去搵免費車搭~~~ 去"皇室假期"嘆番日~~~ ^.^ 點解去呢間呢??? 又要多謝老爺喇~~~ 老爺比左張會員卡我地, 仲有2千幾蚊比我地任洗~~~ ^.^



第一次去呢間~~~ 原來有好多個泳池玩嘅呢~~~



呢個池仔係42度嘅熱水池!!! 威威話自己好似一粒魚旦比人滾緊!!! 點知.... 有人埋黎話...... 泳池係唔可以影相嘅.... oh... no.... 所以無得睇cary著泳衣喇~~~ 哈哈~~~



我地揀左"香薰推拿"!!! 間房都幾靚!!! 不過好暗咖其實!!!



^.^嘆之前合照先~~~



到按摩完抖下已經5點幾喇~~~ 我地快d去東門行陣先!!!



最後~~~ 去左食海鮮~~~ 椒鹽bb瀨尿蝦~~~ 好鬼細隻!!!



好味道燒蠔~~~



扇貝仔~~~ ^.^



然後~~~ 我地就返黎揍番仔仔喇~~~9:30PM返到!!


爺爺話仔仔好乖仔呢~~~ 而家跟住爺爺嫲嫲都好乖仔好好揍!!! 叫我放心放低佢多D喇~~~  


奶媽而家每日餵奶時間係夜晚, 天光5,6點, 同埋起身!!! lunch同diner仔仔豬都係食粥粥, 下午茶就有時係糊仔, 有時係包包, 餅餅....., 有時就食多餐mama milk!!!


所以, mami可以去放下假同埋去返下part time喇~~~ 例如今個月尾就會去監考HKCEE喇~~~ 眨下眼就一年喇~~~ 上年係大住個肚去監嘅呢~~~ ^.^


到時就要試下7點幾離開仔仔豬, 可能佢仲未瞓醒, 唔知道起身唔見左mami會點呢?? 又要辛苦奶奶咁早過黎我地home睇住仔仔喇!!! 希望ok啦~~~  


1 則留言: