2008年4月8日 星期二

mami打敗仗...

哎呀~~~ 好辛苦呀~~~


今日同仔仔豬去左alva ee屋企SFCC MAMA CLUB又有聚會, 4個bb齊晒!!!


點知.... 食完LUNCH開始, 我個胃就痛喇~~~ 其實耐唔耐都有時會胃痛,  尤其是一路食野, 一路要睇住阿仔時...... 佢又左撲右撲, 好鬼牙煙咁, 個人一緊張就會胃痛喇~~~ 不過多數都一陣就會好番!!!


今日就唔多ok喇~~~ 愈來愈痛~~~ 仔仔又扭眼瞓, 抱住阿仔就痛上加痛...... 好彩dadi係香港島, 4點幾上左黎接我同仔仔走~~~ 上到的士, 覺得唔多掂當, 打比老爺奶奶麻煩佢地睇住仔仔先, 我同要返night嘅dadi返home抖下!!


返到屋企...... 都係唔掂.... 想瞓陣都瞓唔到..... 個胃好似陣痛咁..... 拿住拿住..... 結果... 痛到嘔左一大餐, 真係嘔左好多好多..... 又唔係食錯野..... 大家一齊食住家飯之嘛......


老公就即刻同左我落去睇醫生... 胃炎... 個胃陣痛...... 好辛苦.....


返去抖下, 老公攞左urgent唔返工去揍番仔仔, 我就瞓左陣.....


終於好番d喇~~~ 唉.....鬆一口氣...... 真係好鬼辛苦....


健康真係最緊要..... 無價寶..... 希望大家都健健康康!! 尤其是所有bb~~~ !!!


ps: 胃痛到唔記得攞個電話, alva ee 我無左個mobile唔遁得你同ada ee個phone no.呢~~~ please call dadi威!!! 都唔知道tomorrow晚去唔去到個seminar, 可能要dadi威明天攞番個電話先呢~~~~ please call!!!


tomorrow去個"教孩子閱讀"嘅talk, 我見到blog有d mami整左d大字咭賣呢??? 大家mami有無聽過"How to teach your baby to read"??? 


33 則留言:

  1. Cary...take care......get well soon..

    回覆刪除
  2. doman丫ma, 我今晚聽左喇~~其實喺大肚時, 我老公已經搞掂哂d教材叫我教issac ga la~~係我懶鬼, 所以搞到而家先教issac~~呢個talk都ok ga~~不過今晚冇做真人示範, 我會努力用呢個方法去教仔ga la~~

    回覆刪除
  3. oh,你又胃痛呀?慘慘!
    係啦!我地成日個口食嘢,但個心就係個囝度,真係呢....
    所以我而家越食越少嘢....

    回覆刪除
  4. 保重呀,仔仔豬好需要你架!

    回覆刪除
  5. Take care ar..... 我都係唔知點解疴咗幾日,但公司太多嘢做,唔放得sick leave,唉!
    快d好返,休息吓啦!睇吓幾時我攞日假等我尤尤同你仔仔玩下啦!

    回覆刪除
  6. 我都感同身受,胃痛真係好辛苦呀,你休息多啲啦!

    回覆刪除
  7. 咁快要教佢讀書啦~ 休閒下先啦....唔舒服咪下次再去聽囉~

    回覆刪除
  8. Cary,
    Take Care~~~~~

    回覆刪除
  9. cary, take care & 好好休息下. 健康真係無價ga...希望你快d好番.

    回覆刪除
  10. 係呀, 湊仔真係辛苦的, 又食無定時,  take care.

    回覆刪除
  11. 休息下抖下先揍到仔仔豬架,take care

    回覆刪除
  12. 行行媽講得好啱,有時朝早起身梗係第一時間餵左欣姐飲奶先,跟手要落街買菜,番到屋企擺低阿囡就處理一下買番黎的野先啦,然後都差唔多時間食飯囉,所以無食到早餐啦,我都驚驚地咁攪法遲早會胃痛架!!!!!

    回覆刪除
  13. 唉呀,唔記得講,你要保重呀!!!!take care!!!!!

    回覆刪除
  14. 我買左呢本書.....有中文version,教家長點用flash card同bb玩.....

    回覆刪除
  15. take care ar.....take a good rest lar

    回覆刪除
  16. Oh...Too bad....hows yr conditions now ??

    回覆刪除
  17. Oscar ( 包包媽 )2008年4月8日 晚上10:22

    Cary, take care.....

    回覆刪除
  18. Cary, take care.  Hope you feel better.

    回覆刪除
  19. 我之前都試過好似你咁,不過無嘔,但個胃痛左幾日,又係好似陣痛咁!最後無計都要睇醫生,應該都係胃炎!我諗你好大機會係因為食錯野,特別係嚴重到要嘔...緊張造成的胃痛好少會搞成咁呢!或者係你個胃比較敏感都唔定!
    你take care 呀!胃炎應該好快就會好的!食兩三日藥就無野架啦!

    回覆刪除
  20. 小心身體呀...胃炎記得休息多d....

    回覆刪除
  21. 小心呀,我之前試過一次呀,結果去咗急症室吊咗1晚鹽水同打咗兩支腸胃鬆弛既針先好番. 希望妳快啲無事啦!!!

    回覆刪除
  22. mo yum gung la, being healthy is really really important when you feel sick huh? I just had a similar experience leh, the good thing is, you will be feeling better and better ga, your body is telling you a rest is needed la, probably relax your mind a little when taking care of JaiJai in the future la, you're not iron mui ma~ hor fan!

    回覆刪除
  23. 小心身體啊! 你要注意吓自己的飲食同唔好令自己太緊張呀!

    回覆刪除
  24. aiya...take care la baby~~

    回覆刪除
  25. Cary, take care ar~ 個胃真係一有事就好煩..... 好似我咁, 我就係有胃炎先, 之後成日食完野就嘔又痛, 忍唔住去照胃, 就發現有胃瘜肉, 醫生話無得解釋點會有, 又無藥可以醫, 就算佢幫我整走左, 隔幾個月就會再有, 幾個醫生都叫我只可以半年到照一次胃, 整走d瘜肉化驗, 睇下會唔會病變...... 好彩so far都無事, 不過我次次去照都好驚架~~

    回覆刪除
  26. 好好保重身體呀~~健康真係最緊要~~~

    回覆刪除
  27. 不如走去body check下啦

    回覆刪除
  28. 哎呀~而家好番D未啊, 快D抖吓休息吓先啦.

    回覆刪除
  29. 胃痛, 只是初初出來做野時遇過, 本來無左好耐lu, 不過我都發覺最近有痛番, 自己都知是緊張過度, 囝囝又會在我們用膳期間叫嚷, 食都食得唔安樂, 經常都係三爬兩po食完就算, 你是full time mani情況應該更甚, 注意一下, 保重身子呀

    回覆刪除