2008年4月17日 星期四

生日週的第四天 - happy birthday to me^.^

多謝大家嘅祝福~~~ ^.^


我呢個生日過得好快樂呢~~~ 其實dadi威好少咁好心思咖~~~ 哈哈~~~ 不過真係好surprise, 好appreciate!! thanks 老公~~~


我地去左住嘅係呢間 - 帝景酒店~~~



多謝issac叔叔幫我地好優惠咁book左間套房~~~ 仲有露台添呢~~~ 真係係汀九橋底咖~~~



呢張係尋日(16號)下晝, 仔仔豬游完水瞓晏覺時影咖!!! 見唔見到~~~ 佢瞓緊窗台呢~~~ 哈哈~~ 個高度啱啱好, 我地用兩張被墊住比佢瞓, 都幾舒服咖~~~~ ^.^



小珏霖瞓天橋底~~~ hehe~~~



呢張相真係大整估喇~~~ 哈哈~~~ 當然唔係有隻"雀仔"跌落水啦~~~



其實仔=係仔仔豬件青蛙仔泳褲連泳帽咖~~~ 睇下~~~ 不過佢而家唔鐘意戴, 一手就拉番落黎喇~~~ 咪揸住左囉!!! *.*



好喇~~~ 寫埋尋晚先~~~


放低左仔仔豬之後, dadai威又揸車車唔話我知去邊咁出發喇~~~


原來~~~ 去左沙灘~~~ 其實呢張相影緊沙灘咖~~~ ^.^



我地去左黃金海岸間意大利餐廳dinner呢~~~ 聽住海浪聲, 吹住海風食飯都好lumlum呀~~~



我地食左個二人大餐~~~ 都好好味呢~~~



呢幾個頭盤, 蜆同鵝肝都好好味~~~ ^.^



三文魚沙律都唔錯~~~



主菜個大頭蝦意粉仲係我至鐘意嘅青醬pesto!!!! 正~~~~



仲有甜品~~~ 好飽飽呀~~~



之後~~~ 我地就趕左返去接仔仔返酒店一齊瞓喇~~~ 不過仔仔豬唔知道係咪"生保"床瞓得唔好呢??? 同我地一齊瞓都醒左好多次呢....... mami生日的第一天好眼瞓呀衰豬.......


不過, 今日又係過得好精彩呢~~~ tomorrow先再寫喇~~~ gd night!!!


thanks 老公~~~~~   


1 則留言: