2008年4月22日 星期二

3個奶媽聚一聚

今日有兩個奶媽到訪呢~~~ ^.^


巨寶大寶個小藍藍~~~



同埋keroppi  & 諾仔~~~



首先黎到食cary靚粥粥 - 今次係我我第一次煲三文魚粥呢~~~ ^.^




食飽飽就一齊玩~~~



小珏霖7月出世, 最大個仔!!藍藍豬8月頭!!! 小諾諾就8月20日~~~ (哎呀~~ 呢個日子...)!!!



哎呀~~~ 有BB走佬~~~



剩番兩個又幾襯喎~~~ ^.^  諾仔雖然最細, 不過好大隻好MAN咖~~~ 仲最重添呀~~~



小珏霖去左邊呢??? 去左將EE個袋D野攞晒出黎~~~



自從仔來豬爬得叻左之後..... 佢周圍去玩D之前玩唔到嘅野!!



喂喂~~~ mami唔想成日阻止你~~~ 唔好no到d bb無晒探究精神嘛!!!



不過, 有d野好dirty, 有d野會唔安全!!! 唉~~~ 點好呢??



跟住~~~ 有個好無奈嘅哥哥同mama黎左..... 哈哈!!!



就係草媽同草仔喇~~~ ^.^



女人都係愛shopping~~~ 哈哈~~~ 有衫睇幾興奮~~~ hehe!!



仔仔豬都睇埋一份呢~~~ 揀唔揀得啱呀????



唔該晒草媽~~~ 我地3個奶媽同bb有合照喇~~ ^.^



ps: 我地其實已經係一個小型play group喇~~~


因為我地試左doman字咭啦~~~ 有興趣去睇http://hk.myblog.yahoo.com/cary-sharing/!!! ^.^



又有普通話老師教普通話~~~ 係教mami嘅其實!!! ^.^



仲有段下午茶時間, 3個bb一齊食mama milk添呀~~~ 哈哈~~~  


12 則留言:

  1. 霖霖小心危險呀!!整親實痛痛架!!

    回覆刪除
  2. 多謝奶媽既熱情招待,其實我今日係特登去觀摩一下呢套doman教學法架,藍藍豬真係幾有興趣,好留心聽咁,所以多得你咋,thank you~~

    回覆刪除
  3. 好開心的b聚呀
    仔仔豬要小心爬爬,吾好攪危險野呀

    回覆刪除
  4. 曾經睇書話 唔 好 乜都 No!No!, 可以 用分散注意力方法 , 即 係 bb 明明要 攪 d 唔 可以 攪嘅 嘢 , 唔 駛 no, 可以 引導到其他位置 ( 分散注意力 ).   不過我個人 就相信 係 危險就 一 定 NO!

    回覆刪除
  5. 想問問你張mat係邊樹買嫁? 我屋企個張太細唔夠亞女玩啦, 不過搵唔到咁大張喎

    回覆刪除
  6. 哈, 你們做full time mani的都幾開心, 我見都好多節目, 其實辛唔辛苦呀.

    回覆刪除
  7. Cary..你真係揪得好好呀..要向你好好學習先得!!

    回覆刪除
  8. 嘩...仔仔豬識爬啦..真係要好似看牛咁睇住佢呀..真係有時都會危險架~

    回覆刪除
  9. 今日真係打攪晒, 又要你煲粥粥仲整到你屋企亂晒, 真係唔好意思, 不過就玩得好開心, 多謝你, 下次有機會再一齊玩呀
    doman教學真係幾work, 遲d我一定要俾d心機好好地教諾諾先得

    回覆刪除
  10. 我地都係要大執位啦!最先要好串好d電線同唔著拖鞋,因為行行最like呢2樣,但又真係唔可以俾得佢玩,唯有唔俾佢rearch到。
    仲有,行行爸話開心大發現教過一招好攪笑架!遲d等我講下先!

    回覆刪除
  11. 奶媽, 你屋企好亂呀..哈哈哈
    雖然唔好成日No佢,但係有危險既物品我都係唔俾佢掂架...等佢知道我no得既嘢就真係唔玩得嘛....中國十大武器之首 -- 摺櫈真係好危險呢...唔好俾小珏霖玩呀~

    回覆刪除
  12. 駛乜比錢出去上堂呢???得閒成班bb出黎反就已經攪掂啦!!!又有每個媽咪愛心料理,依之斑呀!!!!

    回覆刪除