2008年4月6日 星期日

仔仔豬9個月大喇~~~

又一個月喇~~~~ 珏霖今日9個月大喇~~~~ ^.^


尋晚覺得超攰, 一家人瞓番一大覺~~~ 叉番好晒電喇~~~


今朝dadi威話覺得好番好多, 照去左返工~~~ (真係勤奮, 比我實睇醫生抖下~~~)


而我同仔仔豬就照原定行程, 上午去左church, 返屋企食完粥粥就出發去沙田喇~~~ 因為~~~ 又約左blog友呢~~~ 大家都約左成幾個月喇~~~ hehe~~~


我同軒媽一家一齊去左狂梨ee屋企呢~~~ uncle remy吹左個波波池比3個bb玩呢~~~


martin bb最大隻, 黑黑實實, 又cool喎~~~ 好型仔呢~~~ 同青靚白淨嘅斯文靚仔軒軒完全唔同style呢~~~ 好彩珏霖唔係女仔, 唔係要揀一個都好難揀呢~~~ 哈哈~~~



martin哥哥仲有間屋添呀~~~ ^.^



martin同軒軒兩個都係06年12月出世嘅, 即係一歲3個月大, 大過仔仔豬半年!!! 兩個都行得好叻叻喇~~~ 仔仔豬好無奈咁扶住個櫃邊跟住佢地玩!! 哈哈~~~ 唔知會唔會激發左佢快d學行呢?



3個mami加3個bb~~~ ^.^



martin daday好鐘意bb呢~~~



仲吹口琴添~~~ 睇下珏霖聽到幾入神!!



3對脾脾~~~ 好難先影到3個bb瞓係度呢~~~ 好快就反走晒咖喇~~~



之後, 我地落左去公園玩~~~ 呢張相cary好鐘意呢~~~ martin好大個仔呢~~~



唔該晒軒軒daddy幫我同仔仔豬影相~~~



影番你地一家人先~~~ ^.^



其實仲約左Msquare同囡囡, 不過佢地遲d到~~~


瞳瞳個草茹頭同件tee好襯呀~~~ 哈哈~~~



仔仔豬仲玩左滑梯啦~~~



想爬上去呢度啦~~~



同埋自己係咁搖隻馬馬~~ 唔知係咪係玩得跳跳馬多呢??



同瞳瞳一齊玩~~~



同remy + martin玩~~~ 哈哈~~~



睇下~~~ 仔仔豬今日件tee有條tie咖~~~



返上ee屋企, 仔仔豬就無電瞓左覺喇~~~ 我部相機亦都無晒電 喇~~~ 之後d相, 就要靠軒媽同狂梨ee喇~~~ ^.^



仔仔豬9個月大~~~ 今個月嘅進步有:


出左兩隻牙仔~~~ 同埋可以自己扶野企起身!!!


學左泰山"嘩嘩嘩"咀~~~ 同埋多左好多醜怪古怪樣, 仲會伸起對手同我地玩peekaboo添呀!!!


食過薯蓉, 芝士, 乳酪, 魚粥........


最大進步係: 而家夜晚mami唔洗做人肉奶咀喇!!! 仔仔就算半夜醒左喊, 我都係抱下佢, 哄下就ok喇~~~ 多數天光之再食mama milk~~~ 


18 則留言:


  1. 哈哈 3個BB著住條片影相好搞笑呀!!

    回覆刪除
  2. 哈哈~~ 你篇blog咁似我嗰篇嘅?!?! 因為蝦仔又係識玩哇哇哇同peekaboo呀~~ 不過我upload唔到d相同video呀~~ 失敗失敗~~

    回覆刪除
  3. 我好想知媽媽卒之點樣同仔仔豬戒人肉奶咀架? 仔仔豬好叻仔喎 ,咁快識扶住企起身!
    我地都係住係沙田架,下次一齊玩呀!
     

    回覆刪除
  4. 好鍾意珏霖套衫呀,好有型呀,條牛仔褲更加顯得珏霖好英氣啊!

    回覆刪除
  5. 多謝你0地來造訪, 不過可能馬田仔唔慣突然咁多人0係屋企, 所以表現比較cool...珏霖仔好得意呢...
    夏天時, 過來游水啦...到時珏霖仔識行更加好玩

    回覆刪除
  6. 咩解究打完成段0野冇0左?? 
    anyway, it's very happy to meet u guys and the gathering is good except Martin is too cool...(might be he is used to play w/ my maid and us only...)
     

    回覆刪除
  7. 嘩!終於唔使再做午夜奶咀!恭喜恭喜!
    真係要賀一賀佢!

    回覆刪除
  8. 好多玩具, 勁開心啦那天.

    回覆刪除
  9. 可能食粥仔夠飽呢......

    回覆刪除
  10. 真係好喇! 咁奶媽你就唔洗咁辛苦啦!

    回覆刪除
  11. 9------month----lu.....
     
    So fast....
     
    We are being 9-month mummy lu.......so fast so fast
     
    lum lum happy 9-month...

    回覆刪除
  12. 咁快就9個月大喇!!下次入沙田,會唔會就係黎我屋企咁呢?嘻~~~

    回覆刪除
  13. 仔仔豬企得好好呀!叻仔!

    回覆刪除
  14. thanks呀....我在草稿搵番個blog出黎喇....

    回覆刪除
  15. 唔使再做人肉奶咀, 瞓得好就舒服哂呢

    回覆刪除
  16. 唔駛做人肉奶咀,實在太好啦!!!!!

    回覆刪除