2007年3月21日 星期三

第一次QE檢查

今日去QE, 2pm去到, 3pm已經走得lu!!

一句講晒, 好求其!! 個醫生差不多一眼都無望過我 !! 入到去醫生房, 姑娘叫我去床度, 佢幫我用擴音器聽心跳! 跟住等個醫生睇完我份健康院紀錄先行過黎, 用手指督兩下我個肚就話ok喇!!  !!

我個預產期原本計數係7月7日!! 但之後oscar test照baby嗰時改左7月13日!! 醫生話要再照多次u/s先confirm, 叫姑娘幫你book時間照u/s啦!! 然後4星期後再返黎啦!! 吓?? 走得?? 

跟住我再問佢: 又話今次會睇blood report?? 佢話, 睇左啦!! 無問題啦!!

跟住我再問佢: 頭先姑娘話我6星期重左5kg重得多喎?? 佢話, 少少啦!! 無問題呀!!唔怕.....

跟住我諗唔到野再問佢, 所以走lu!! 

then, 姑娘book超聲波時間, book左後日星期五照u/s!! 即係又要再去qe喇!!老公要返工, 我自己去!! 我仲打算早d 9:30出去聽個講mama milk嘅產前講座添, 然後11:45照u/s!

baby, 我地又可以見面喇!!! 之前次次dadi都一齊見你咖, 不過今次得mami!! 下星期一又要去私家醫生度覆診喇!! 到時先再見dadi啦!

PS: 下一次去QE應該係4星期後, 4月18日, 老公要返工, 所以改遲左1 WEEK!! 4月25日再去


沒有留言:

張貼留言