2007年3月1日 星期四

baby好多禮物收

今日執野發現小baby仲未出世已經有好多禮物喇, 真係幸福喇!!

首先有新年利是



然後, 呢3隻小豬係我係扭旦機度抽比baby嘅!! 呢幾隻豬仔係個扭旦殼黎咖,  裡面仲有一pair小豬咖, 不過我都係鐘意外殼隻豬豬多d!! 我地用左10蚊, 竟然抽到3隻!! 因為有一次趺左兩隻出黎!! 所以就齊左我地一家三口喇!!

跟住以下嘅禮物全部都係我mami, baby婆婆送比baby嘅!! 多謝媽咪!!

baby年嘅豬豬地鐵ticket, 條電話繩都好cute呀

玉豬豬!!

另一款扭旦: "恭喜發財"男仔豬豬!!

係咪因為豬豬年好多好cute嘅豬豬products, 所以baby豬有咁多禮物仔呢!

baby, 我會幫你放好晒佢地, 等你大個比你, 到時記得多謝婆婆!!


沒有留言:

張貼留言