2007年3月27日 星期二

3月26日 - 同仔仔見面^^

因為上個月尾同baby去照結構, 所以已經成兩個月無去過dr.wong度檢查喇!!  尋日去到, 阿dr. wong心情大靚, 又講笑又照U/S照耐左, 所以我同威威都睇得好lumlum!!

又係show下d ultra sound時間!! !!

(1) baby頭嘅直徑= 6.46cm 

(2) baby肚圍= 19.5cm

(3) baby嘅大脾仔長= 4.48cm 

(4) 總結個報告!! 見唔見到mouse pointer指住個725g~~ !! baby已經725g喇!! 差不多2磅

之後就係dr.wong例行同我地轉去睇baby個3D樣同用4D睇BABY郁黎郁去嘅樣嘅時候!! 我同老公次次都好期待!! 因為睇得好清楚!!

仔仔豬今次好興奮!! 不斷咁郁!! 兩隻手仔又揸拳頭, 又開又合好得意!! 一時又交叉手, 一時又攞起條臍帶玩!! 好活躍!! 佢今次係成個倒轉左係我個肚嘅右邊, 但唔係調左頭, 佢而家仲可以轉黎轉去,  不過睇番上次, 比較起黎好似已經迫左好多!!!!  

跟住就係好期待嘅照面面時間, 可以睇清楚仔仔個樣, BUT..... 好可惜..... BABY仔今次唔多合作! 繼續郁來郁去!!! 跟住仲用成隻手臂遮住塊面!! DR.WONG都好好心機同我地試影左幾張, 不過愈影仔仔愈走佬, 最後仲索性背住我地!! 繼續玩手指!! 無辦法啦!! 一個月後再照過啦!!

由於佢一路遮住塊面仔, 所以我再play隻DVD, 想capture一兩張似樣d嘅仔仔樣比大家睇下都無喇!! 所以今次無4d樣睇lu!!!

唔緊要啦, 最緊要就係健健康康!! 繼續係mami個肚度盡情咁玩啦!! 遲d再大個仔d就會無乜位比你郁咖喇!!  

ps: 尋晚同linda去yoga傾開, 佢話我次次有DVD拍住成個U/S過程好正!! 我先知道原來DR.WONG咁好!! 我而家都諗緊如果下次可以影清楚Baby個4D樣, 我就唔另外出去比$照多次lu!! 因為其實我地次次都有4D!! 嘻嘻!! GOOD!! loulou, 下次你係hong kong可以跟埋我去照baby呢


沒有留言:

張貼留言