2007年3月7日 星期三

busy day!!

哎呀!!! 遲左喇!! 過左12點先返到屋企添!! 3月7日無blogging

而家一路同BABY聽babyplus, 一路blog少少就要去瞓喇!!

今日我同老公好犀利, 由今朝11點幾一路出左街, 12個鐘頭, 做左好多野!!

首先返荔景fax, 再同老爺奶奶一齊飲茶!! lumlum 

然後出左土瓜灣車行攞番penpen嘅文件, 仲見到penpen添, 原來佢個body仲留係車行!!

跟住出返旺角, cut埋penpen份保險!!

然後打算行下baby用品進行格價大行動!! 首先行左"美美"bb百貨公司, then諗住西田做bb展去行下, 哈哈!! 我呢個好少行街嘅傻婆竟然以為朗豪坊嗰間係"西田",  , 點知行到過去先知道係"西武", 白行!! 老公話tomorrow再入沙田行西田!! 原本仲打算去jusco行埋, 不過留番tomorrow先la!!

之後, 到research大肚yoga班, 我個人好少運動, 一直好想有baby之後都郁動多d, 健康d, 易生d!! 見而家坊間都有大肚yoga班想試下, 去左新開嘅myoga, 裝修幾靚, 不過無專for大肚嘅yoga class!!

之後上左朗豪坊間pure yoga, 見佢有pre natal class, 而且一星期有3堂, 時間都幾啱, 而且生完baby休養唔做yoga嗰幾個月可以唔洗比月費, 所以join左membership喇!! 如果join兩年可以600蚊個月任做, 但sign兩年contract太長喇, 老公又驚我懶到c, 比完錢之後一個月做唔到兩堂, 倒錢落海咁, 所以join左每個月七百幾, 半年contract試下先!!

其實我而家至生之前3,4個月都一定會做pre natal!! 而生完之後可以上多d唔同嘅class, 例如: hot.....等我可以修番身!! 所以應該都唔會waste money嘅!! 老公, 放心啦!! 我會上blog報告下我平均每個月上幾多堂yoga, 除番每堂幾錢, 哈哈!!一定要努力努力

最後, 我地兩個去左金雞廣場25/f., 一間上次同NLP朋友仔上過去嘅cafe!! 呢間cafe你叫杯drink就可以任睇漫畫同上網!! 我見上次無乜人好靜sofa好舒服, 諗住同老公上去嘆下!! 點知道今次上到去人山人海!! 原來PSP新出左MONSTER HUNTER 2, 好多機迷約埋一齊打, 發現呢間CAFE任坐, 所以上晒去!! 仲個個帶埋叉電機上去叉住電玩, 都幾攪笑!!

不過我同老公見到好多追開又新出未睇嘅漫畫都好快各自投入左唔同嘅漫畫度!! 不知不覺竟然睇左2個幾3個鐘頭!! 嘩!! 一見到咁夜即刻走人返屋企LU!!

嘩!! 而家都好夜喇!! 我要快D同baby去瞓喇! 聽日再寫啦! gd night


沒有留言:

張貼留言