2007年3月15日 星期四

2005年3月12日 - lumlum註冊日

難得2週年紀念日, 比我一個好好嘅理由去整理番d wedding相!!


其實嗰日我地只係去婚姻註冊處註冊, 無任何接新娘....嘅程序!! 所以好輕鬆lumlum


我係係朋友間美容院化妝換衫打算直接去香港公園影相!!


點知漏左泊車份document係屋企

, 所以順理成章, 返左home同b頭頭影相
 lumlum



3個都好白



嗰日嘅天氣其實唔多好, 又凍又有雨, 我地開頭都要避到有頂嘅地方影住先




一早陪住我嘅姊妹



之後天氣好d我地就出左去唔同嘅靚景, 影多d二人嘅靚相



之後就愈來愈多親朋戚友黎到喇!! 不能盡錄!! 影左成二三個鐘頭相都有呢

!!


攝影師決定係羅馬廣場影, 但出番黎效果就好似黑d, 同無乜景咁!!

!! 不過唔緊要啦!! 最緊要影人嘛


男家親戚!!

!! 好多人呀



然後到女家親戚



仲有我嗰年教嘅學生!!

!! 而家你地都升左中學lu!!




我地嗰日book左最尾一場, 即係6點幾!! 差不多夠鐘就行過去註冊處門口影相喇

!!


兩 pair daddy mummy!!



叫我地喇, 第一件事 - 比錢

!! 見唔見到威威個銀包



跟住我地仲係個大堂影左好耐相, 忽然比人開咪叫名.....

, 開始喇???  好緊張...


兩位爸爸都坐好左喇.... 見唔見到人山人海

!! 好多親戚同好朋友都出席左
, thank you!!



開始喇, 開始喇..... 其實我手震緊, 個腦好似一片空白咁



首先交換介指



然後宣誓

, 唔知道點解.....



好多人好感動, 會喊嘅呢個部分... 我地兩個傻人係一邊讀一邊忍唔住笑!!



之後就簽左可能係我地一生而黎最重要嘅一個簽名喇



然後就係例牌 kisskiss

!! hehe...
!!



因為我地係last一場, 所以我地仲留係個hall度影左好多相

!! 攪掂晒
!! 走人



最後, 係"天黑黑拋花球

"儀式!! 見唔見到有好多人等緊我拋呢



1...2....3.... 我好大力咁向後一拋....



幸運兒係威威朋友alan嘅女朋友!!

!! 結左婚未呢??



就係咁樣, 我就嫁左比威威喇

!!


沒有留言:

張貼留言