2007年3月2日 星期五

My Monchhichi ^^

我由細細個開始好鐘意Monchhichi!!

 屋企都有唔少隻, 不過又未至款款買咁瘋狂!!

其實諗番都係受mami影響, mami陀住我已經攬住佢

哈哈!! 陪住我大嘅monchhichi!!

有相為證:

好肥嘅cary bb攬住monchhichi lum到暈:

靚媽咪抱住我地兩個!! 孖生兄弟

到今時今日呢隻monchhichi仲係我屋企咖!!  不過換左衫同污漕貓晒lu!!!

開多一個網誌分類

My Monchhichi ^^ , 準備upload d monchhichi周圍去嘅相先!! 等下啦


沒有留言:

張貼留言