2007年3月25日 星期日

又一日

又係做左好多野嘅一日!!

下晝2點幾出發,首先去土瓜灣攪埋penpen d 手尾!! 今次真係永別左penpen喇!! 老公話第一次見佢同決定買佢又係嗰度, 最後一面又係係嗰度!! 希望penpen去左car heaven好lumlum啦!!

然後4點出番旺角見私家醫生, 距離上次去已經2個月喇, 因為上個月尾去照結構, 去左另一個醫生度!! 今次見到dr wong佢好似心情好靚咁!! 同我地有講有笑, 照baby都照左好耐!! lumlum!! (遲d先update番baby info.)

之後我同老公去左許留山, 哈哈!! 食左木瓜西米撈!! yummy!!

然後約左阿英去陪我搵final fantasy英文版, 結果我地成功左!! 搵到!! 我有排打機lu!!!

跟住再同老公行旺角睇玩具, 再到雅蘭睇4樓個玩具加bb展!! 行到腳仔軟之後..... 再去做yoga!!!

好彩而家開始每星期一同星期四晚都會約左linda一齊去yoga!! 否則好似尋日咁攰我實放棄啦!!

但係努力完一個鐘頭之後好似反而又無之前行完咁攰喎! !! 雖然對腳真係銖似散散地, 但係又好舒服!! 哈哈!! 真係矛盾!!

最後同老公一齊dinner埋就返屋企投入我個final fantasy世界喇! 而家一路打blog, 我都一路有d掛住隻game添呀!!

不過我會keep住一日一blog嘅!!


沒有留言:

張貼留言