2007年3月8日 星期四

1st 大肚yoga

今晚仲做左第一次大肚yoga添!! 尋日join今日就去試第一次pre natal class喇!!

Pre natal yoga 只係比大肚婆做, 但今晚都幾多人喎!! 有十幾廿個, 滿一間細房!! 有d mami個肚仲好大添!! 見到咁多大肚mami一齊著晒運動裝做yoga都幾壯觀幾好玩! !

一個鐘頭時間過得好快, 都好舒服, 唔錯唔錯!!  而且可能因為呢堂只for大肚婆, d動作都唔太難,  幾容易!

當然我d咁少運動嘅人做完之後都有d酸痛, 尤其是大脾, 成身都係益力多(乳酸),  睇下聽朝起身會點先!

做完之後, 去bath都幾舒服! 跟住老公又揍番我走, 好lumlum!! 下一堂book左tuesday 下晝嘅yin yoga!! 唔係專for大肚but好慢好柔, 所以我地都可以join!! 話左比trainer知道我大肚, 佢會就住我喎!! 試完又再報告啦!!

gd night!!!

做完yoga剛回家嘅成身"益力多"樣:


沒有留言:

張貼留言