2007年3月22日 星期四

原定忙碌日, 結果...

今日暫定計劃: 去QE聽TALK(cancelled, 哈哈! 唔知醒) + u/s見仔仔 + 去柴灣TRAINING + 返外家!!

返黎再傾啦!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++(updated at 10:30pm)

返到屋企喇!! 今日原本行程好緊湊嘅, 點知..... :

(1) 去QE聽TALK

 - 比我自動cancelled!!  哈哈! 因為我唔知醒!! 其實唔係唔知醒, 不過尋晚我去yoga, 老公幫c yan整完新屋之後上左叻叻同米米home,  我yoga完再搵佢地再玩左一陣, 瞓嘅時候已經1點幾!! 如果要去到QE聽9:30嘅TALK就要8:30出門口, 咁又要早一個鐘頭同BABY聽BABYPLUS.... , 嘩, 咁咪瞓得6個鐘, 唔制! 所以下次先聽啦, 還掂QE d 堂係不斷重複嘅!

(2) u/s見仔仔 

- 所以我就10點幾先出門口去QE見仔仔喇, 去到排隊時大約11:40. 都無早到, 排第19號, 當時睇到7號ONLY!! 不過好彩有各位MAMI提點, 我一早帶左書去睇!! !! 等到1:15就到我喇!!

哎呀!! 又係前日產檢嗰個唔望人醫生喎!! 不過今次照U/S佢都幾好心機!! 量度左仔仔個頭圍, 肚圍同大脾骨長!! 我記得個頭仔就好似廿幾cm, 而大脾仔就4點幾cm! 因為佢無相比我, 而且一check完佢就照第二度, 都唔記得咁多!

我當自己好似乜都唔知道咁問佢: "睇唔睇到男定女呀?? ", 佢話:"仔黎咖!! " 就係咁, 佢就成為第4個話baby係男仔嘅醫生喇!!

跟住佢又話我個胎盤有少少低?? 但之前我睇兩個私家都話ok喎?? 我下星期一見dr.wong再問清楚先

(3) 去柴灣TRAINING 

-去完QE打算食少少野就出發去柴灣某小學睇多一場TEACHER TRAINING! 等我可以快D開始PART TIME, 點知.... , 話呢場好少內容, 可以唔洗waste時間去!! 下星期嗰d應該好d!! 我唔洗睇咁多場都ok喇!! 所以我個下午突然好得閒喇!!

老公叫我去尖沙咀做個facial嘆下啦, 點知....., 今日美容院搬鋪....., 無得做!!

結果我行左去尖沙咀食tea!! 跟住我決定去九龍城搵番上次間超抵大肚衫鋪頭, 買多條運動褲做yoga! 當然最後又買多左少少衫, 哈哈!! 一個好少行街嘅cary今日就大住餉肚同baby一齊行左好多路喇!!

(4)返外家

- 好彩最後一站返外家計劃無變, 而且仲可以早d返去抖下添!! !! 返去仲可以做個TM, 瞓左一陣先一齊食DINNER!!  !! 仲睇左好多爸B製作嘅DVD ALBUM!! 睇得好lumlum, 見到由爸b佢地細個, 到我地細個, 然後到我地大個嘅相, 哈哈!! 而且聽住細佬妹妹講學校等等嘅野, 都好hap!! 可惜, 欠左媽咪, 又出左街約左人!! 下次再約過啦!!

最後, 就返左home喇, 老公都放左工lu!! !! 好攰喇!! 今晚要早d瞓!! 明朝補習, 然後明晚老公會同我一齊去聽一個講座!!


沒有留言:

張貼留言