2007年3月17日 星期六

Doctor Waiwai

!! 好認真咁喎, 做緊乜呢??

hehe... , 扮緊婦產科醫生, 用個醫生聽筒聽緊baby仔d聲 (鳴謝肥雞先生借個聽診器比我地玩)

到底聽到d乜呢??

就係baby游水嘅ki li ko lu聲喇!! !! 我地成日想聽到baby嘅心跳聲, 不過都唔多成功!! 因為我地唔識分辨呢!! 總之就聽到好多好奇怪嘅聲音啦!! 都清楚過就咁用耳仔貼住我個肚聽好多!!

尋日dadi威威放個頭係我個肚上面, 用耳仔貼住我個肚想聽下baby嘅時候, 比baby踢左個頭一大腳!!!! 威威話聽到bang一聲添 !! 睇黎baby係大力b!! 叻仔!!


沒有留言:

張貼留言