2007年3月27日 星期二

part time jobS...

尋日收到考評局嘅電話, 原來我好耐之前apply嘅監考員post有回音喇!!

所以我又多一份part time job喇!! 4月尾同5月頭有8日時間會去做會考監考員!! 又有得搵錢錢喇!!

*********************************************************

至於part time trainer呢個job真係講多過做... !! 其實由上年12月開始傾, 跟住2月中上左公司傾terms! 然後再去睇下佢地去小學教training嘅demo就應該可以開始喇~~

點知成日打算去睇demo時又話嗰堂要教嘅items唔多, 同我上次去嗰次差不多, 唔需要再去, 於是又過左幾個星期!! !! 成日等email通知, but佢地又好忙...., 唉.....!! 攪到成日要我自己打去催佢地咁,好老土

而家打算明天去一個3 hours嘅training session!! 應該會係好詳盡啦!! 咁就可以等佢地安排d job比我喇!!

睇下之後又點啦!!

**********************************************************

最後呢份part time就好穩定喇!! 而家個個weekend都會補習!!今個week 仲多左一個學生添!! 考試測驗前可以join埋4個學生, 小組咁補都好好!! 佢地又可以互相學習, 我又可以慳d時間!! 希望佢地4月頭測驗測好d啦!!


沒有留言:

張貼留言