2007年3月29日 星期四

而家先至嘔???

上個星期日帶B頭頭打完最後一針, 之後去左"x瑚堡"食lunch, 之後, 個胃好似頂住頂住咁!! 結果, 返屋企嘔左一次

!!  嘔完之後就舒服晒喇!! 我同老公嘅結論係"珊x堡"難食到嘔, 哈哈!! 真係好唔掂咖, 唔好去荃灣廣場嗰間!!

然後, 今日下晝2點幾要去馬鞍山某小學睇人地教ECLASS TRAINING, 於是, 自己食左lunch就出發啦!! 等巴士時, 個胃已經開始頂住頂住, 結果, 我一落車就去左商場toilet嘔!! 又唔係嘔得好辛苦咋喎, 嘔完又舒服晒, 好似無事發生咁, 哈哈!!

其實我星期一去見dr.wong時, 話左比佢知我嘔過, 個胃成日好似頂住咁!! 我話唔係之前無嘔, 而家先嘔嘛?  !!

佢話有bb前期嘔係因為d荷爾蒙同激素影響!! 而我而家個胃頂住同嘔係因為baby大個仔左, 真係頂住左我個胃!! 所以我唔可以食得太飽, 要少食多餐!!

我而家都唔係覺得食到好飽咋, 就頂住同作嘔? 咁好啦, 我試下食份量少d啦!!  !! 順便keep下磅數先, 唔好咁快變左加大碼!!  老公你記住唔好比我食咁飽呀!!  

ps:今晚去完yoga同linda去左食野傾計, 好lumlum!! thanks baby-kingdom!!


沒有留言:

張貼留言